Gå til innhold

Byttet julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker vår pizzaovn myyyyye.

Har plassert den på ei hylle under et trancher-bord, så den er lett tilgjengelig.

Pizzaen blir sprø i bunnen, deilig.Slik skikkelig italiensk pizza er.

K>ombiner med pizza kjøpt på Lidl og kvelden er perfekt.

Mmmmmmmmmm.....

Men da må vi i såfall kjøpe et trancherbord... hehe

Nei, det blir nok et bytte til noe vi føler vi har mer bruk for, det blir ellers bare for mange ting å skulle stable bort.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• Gemini

7

• amber sun

3

• candyqueen_83

3

Gjest kjempegod
Skrevet

Kjøper du italiensk pizza på Lidl og steker i den ovnen? Er den god? Aldri vært der jeg

Lidl pizza er sååååååååå godt.

Kjøper aldri mer pappan de selger i de andre matbutikkene.

Skrevet

Bytter ikke noe. Men jeg fikk jo to like konfekt når jeg tenker meg om........hmm.. ;)

Skrevet

Jeg har funnet frem kvitteringen og lagt den og eska med dobbene på bordet og gitt ham beskjed om å stikke innom og få en tilgodelapp. :o)

Er usikker på hva jeg skal gjøre, om jeg skal kjøpe et par nye like dobber, kanskje de er like dårlige? Men de passet jo perfekt til smykket jeg fikk da... Hm. Må tenke på det.

Kanskje du burde gått inn og sjekket det selv? Eller, han klarer jo det han også da.

De vil vel reagere i butikken også at smykket røk slik med en gang så de vil vel sjekke på de andre også sikkert før de evnt. sendte med et nytt par?

Koselig at det er like dobber til halssmykket da.

Skrevet

Skal ikke bytte noe i år. Men har vært og shoppet for noen av pengene jeg fikk...

Skrevet

Bytter ikke noe. Men jeg fikk jo to like konfekt når jeg tenker meg om........hmm.. ;)

Er det jammi jammi konfekt så er det iallefall ikke noe poeng i å bytte ;)

Skrevet

Jeg ønsket meg tomme DVD'er av type Verbatim, men fikk en stabel med noen av merket Traxdata (?). Jeg tror jeg skal bytte dem, fordi DVD-brenneren min har en tendens til å mislike noen typer tomme DVD'er, og da er det litt dumt å ha åpnet en 50-pakning.

Noen som vet hvor de selger denne typen DVD'er, forresten? Og om disse utsalgsstedene er behjelpelige med bytting uten kvittering/byttelapp?

Hakke peiling. Visste vel egentlig ikke at spillere var kresne på dvd`r heller jeg da :D

Skrevet

Er det jammi jammi konfekt så er det iallefall ikke noe poeng i å bytte ;)

Gode ønsker. Beholder dem jeg ;)

Caloni Makaroni
Skrevet

Hakke peiling. Visste vel egentlig ikke at spillere var kresne på dvd`r heller jeg da :D

Kanskje det bare er min? :P

Noen DVD-merker har jo dårligere kvalitet enn andre, det kan man ikke se bort i fra. Verbatim er vel av de med et godt rykte.

Skrevet

Kanskje det bare er min? :P

Noen DVD-merker har jo dårligere kvalitet enn andre, det kan man ikke se bort i fra. Verbatim er vel av de med et godt rykte.

Okey *lærte noe nytt*

:D

Gjest kjempegod
Skrevet

Lidl pizza er sååååååååå godt.

Kjøper aldri mer pappan de selger i de andre matbutikkene.

Ikke pappan, men pappen ;o)

Skrevet

Jeg ønsket meg tomme DVD'er av type Verbatim, men fikk en stabel med noen av merket Traxdata (?). Jeg tror jeg skal bytte dem, fordi DVD-brenneren min har en tendens til å mislike noen typer tomme DVD'er, og da er det litt dumt å ha åpnet en 50-pakning.

Noen som vet hvor de selger denne typen DVD'er, forresten? Og om disse utsalgsstedene er behjelpelige med bytting uten kvittering/byttelapp?

Traxdata er jeg 99% sikker på at de har på Clas Ohlson :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Traxdata er jeg 99% sikker på at de har på Clas Ohlson :)

Det høres overveiende sannsynlig ut, med tanke på gavegiver. Takk for tips! :)

Skrevet

Kanskje du burde gått inn og sjekket det selv? Eller, han klarer jo det han også da.

De vil vel reagere i butikken også at smykket røk slik med en gang så de vil vel sjekke på de andre også sikkert før de evnt. sendte med et nytt par?

Koselig at det er like dobber til halssmykket da.

Hadde jeg vært der ute fremdeles skulle jeg gjort det selv, men jeg jobber i dag og i morra mens han har fri - ergo får han oppdraget med å bytte dem. :o)

Skrevet

Jeg får ikke byttet den med mindre jeg spør giveren om hun kan bytte den for meg og det er ikke aktuelt. Litt i overkant frekt det synes jeg.

Skjønner at du synes det, ja.

Veldig smart den lappen som lå i boken min. Fra Bokklubben.no. Giveren har fylt inn medlemsnummeret sitt i byttelappen. Man slipper til og med å betale portoen :-)

Men jeg skal ikke bytte da, boken passet meg supert :-D

Skrevet

Jeg fikk varmedress av mannen min. Den må byttes, for den var for liten.

punky brewster
Skrevet

Det er nok bare den kjære stalkeren min som er ute igjen. Ikke noe å bry seg med. :o)

Hun der vind i håret, må jammen være missunnelig på deg. kanskje fordi du er så heldig å ha det fint sammen med kjæresten din:)

Skrevet

Hun der vind i håret, må jammen være missunnelig på deg. kanskje fordi du er så heldig å ha det fint sammen med kjæresten din:)

Vind i håret bryr jeg meg ikke om, så enkelt er det. :o) Jeg vet jo godt at min kjære verken er simpel, gnien eller dum, så får Vind i håret bare synes hva hun vil for meg.

Skrevet

Var ute og tittet i dag jeg også (fikk litt penger jeg og)

Ville så gjerne ha babyrosa supermyk badekåpe, men det ser ut til at jeg har plukket ut de siste og gitt bort selv, for det var ingen igjen til meg :(

Men jeg fikk kjøpt to snacksne blondestrings da som jeg har siklet på :)

Badekåpe vil jeg og ha! Lette igår, men fant ingen. Jeg vil ha en hvit, supermyk badekåpe...

Så jeg får ta en tur til et annet kjøpesenter og se om de har der. *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...