Gå til innhold

Byttet julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Badekåpe vil jeg og ha! Lette igår, men fant ingen. Jeg vil ha en hvit, supermyk badekåpe...

Så jeg får ta en tur til et annet kjøpesenter og se om de har der. *s*

Nille! Til 199.- :D

Hvit, supermyk og i str. s,m,l.

(Jeg ville jo ha rosa da, men Nille her var utsolgt. Dvs. min egen feil.....har gitt bort flere slike i julegave selv ;)

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• Gemini

7

• amber sun

3

• candyqueen_83

3

Skrevet

Lidl pizza er sååååååååå godt.

Kjøper aldri mer pappan de selger i de andre matbutikkene.

Hva heter pizzaen som er så god? Kanskje ta en tur i morgen

Skrevet

Skal bytte en pizzaovn vi fikk. Hvis ingen her nå kan overbevise meg om at det blir fantastisk mye bedre pizza i en pizzaovn da, enn i stekeovnen (som for øvrig har pizzafunksjon, vi har en sånn stenplate osv.).

Ja, hva skal man egentlig med en pizzaovn, sånn rent bortsett fra å fylle opp allerede overfylte kjøkkenskap?

Har ikke helt funnet ut hva den skal byttes inn i ennå, men får vel ta en tur ut i morgen eller fredag. I dag ble det ikke noe av pga at mannen min ikke her helt i form.

Må forresten spørre giveren om hvor den er kjøpt også, for det sto ikke på. Skal dobbeltsjekke oppi om det ligger et byttekort der først da.

Men er det noen som har en god ide om hva den kan byttes inn i, noe som man virkelig har bruk for?

(Tror verdien er ca 600 kr, det var i alle fall hva den ble solgt for på SmartClub, fant jeg i et nettsøk).

De pizaovnene (de røde..husker pokker ikke merket i farta) selges på Jernia også. Vi har en sånn, og det blir god pizza i den, men jeg skulle gjerne likt mer plass til sånt, for den tar temmelig mye plass.

Skrevet

De pizaovnene (de røde..husker pokker ikke merket i farta) selges på Jernia også. Vi har en sånn, og det blir god pizza i den, men jeg skulle gjerne likt mer plass til sånt, for den tar temmelig mye plass.

Skal såklart stå pizzaovn...

Skrevet

Ja, den er rød, og av merket OHB Nordica, og heter Pizza Pronto.

Vi har funnet ut hvor vår er kjøpt, og skal få byttet den :)

Tviler ikke på at det blir god pizza, men vi orker ikke ha så mange apparater på kjøkkenet. Selv om vi har ganske bra med skapplass, så er det ikke bare-bare å få plassert den, i tillegg til det vi har, som fx brødbakemaskin, stor kjøkkenmaskin og en del annet.

:)

Skrevet

Nille! Til 199.- :D

Hvit, supermyk og i str. s,m,l.

(Jeg ville jo ha rosa da, men Nille her var utsolgt. Dvs. min egen feil.....har gitt bort flere slike i julegave selv ;)

Fine!

Da går turen til Nille etter nyttår. *S*

Skrevet

Ja, den er rød, og av merket OHB Nordica, og heter Pizza Pronto.

Vi har funnet ut hvor vår er kjøpt, og skal få byttet den :)

Tviler ikke på at det blir god pizza, men vi orker ikke ha så mange apparater på kjøkkenet. Selv om vi har ganske bra med skapplass, så er det ikke bare-bare å få plassert den, i tillegg til det vi har, som fx brødbakemaskin, stor kjøkkenmaskin og en del annet.

:)

Enig, kjøkkenmaskiner i gave er en uting.

Har selv i sin tid byttet både pastamaskin, elektrisk wok, mixmaster med mer. Slike store maskiner som fyller opp kjøkkenskapene vil jeg gjerne velge selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...