Gå til innhold

NHD. Spørsmål ang. oppføring på politiets "rulleblad"

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg hadde ett selvmordsforsøk for nesten 3 års siden, med overdose av piller. Jeg lurer om dette blir ført opp på mitt "rulleblad" hos politiet og dette kan føre til at jeg ikke kan ta alle slags jobber , slik som å jobbe med barn?

Jeg er nå under attføring og prøver å komme tilbake til normalt arbeidsliv igjen.

På forhånd takk!!

Fortsetter under...

hei du:) jeg hadde også et sånt forsøk men det har ikke kommet på rullebladet mitt og det tror jeg ikke det gjør overhodet.måtte for kort tid siden levere politiattest pga jobb og den var så ren som bare det:)

hei du:) jeg hadde også et sånt forsøk men det har ikke kommet på rullebladet mitt og det tror jeg ikke det gjør overhodet.måtte for kort tid siden levere politiattest pga jobb og den var så ren som bare det:)

som regel når de spør om politiattest er det vel fordi de vil sjekke at du ikke har vold eller sedelighetsforbrytelser på rullebladet .

Annonse

som regel når de spør om politiattest er det vel fordi de vil sjekke at du ikke har vold eller sedelighetsforbrytelser på rullebladet .

Hei igjen

Tusen takk for alle svar. jeg gjorde ikke noe ulovlig.. så da har jeg plettfritt rulleblad , tenker jeg..

god romjul til alle!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...