Gå til innhold

kameler

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og så disse hersens kamelene..

*tygger*

jeg har ganske mange firbente her, med skarpe tenner, skal jeg sende noen over til deg?

Skrevet

jeg har ganske mange firbente her, med skarpe tenner, skal jeg sende noen over til deg?

Hvis de spiser kameler - ja! De to her bare rynker på nesen! :(

Skrevet

Hvis de spiser kameler - ja! De to her bare rynker på nesen! :(

tja, vet ikke helt, mulig de ser på kameler som en kjærkomment avbrekk fra vanlig mat

javelda1365380927
Skrevet

hvordan gjettet du..

Jeg får ikke sove i natt...nettopp på grunn av disse KAMELENE.....GRRRRRRRRRRRRRR!

Jeg tygger og tygger og tygger, som om det var oppvarmet gammel ribbe fra julaften..og svelger og svelger, men det går ikke.

Endte med at jeg - var ærlig, og fortalte om det jeg forsøkte å svelge...og SÅ var DEN natten ødelagt..makan til den julestemninga vi hadde i kveld, blir jeg neppe og lengte etter... ja ja-det er prisen for å ikke SVELGE kamelene...faens kameler!

Savner deg, støttekontakten min, saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavner deg! Klem fra en venn.

Skrevet

Jeg får ikke sove i natt...nettopp på grunn av disse KAMELENE.....GRRRRRRRRRRRRRR!

Jeg tygger og tygger og tygger, som om det var oppvarmet gammel ribbe fra julaften..og svelger og svelger, men det går ikke.

Endte med at jeg - var ærlig, og fortalte om det jeg forsøkte å svelge...og SÅ var DEN natten ødelagt..makan til den julestemninga vi hadde i kveld, blir jeg neppe og lengte etter... ja ja-det er prisen for å ikke SVELGE kamelene...faens kameler!

Savner deg, støttekontakten min, saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavner deg! Klem fra en venn.

Heeeeeiiiiiiii!!!! :)

Ja, forbaska kameler! :(

javelda1365380927
Skrevet

Heeeeeiiiiiiii!!!! :)

Ja, forbaska kameler! :(

Heeeeeeeeeeeeiiii! Du er her enda!!!:)

Skrevet

Heeeeeeeeeeeeiiii! Du er her enda!!!:)

Jepp, denne damen sover ikke.. Er på blaalys og, med vanilje, hvis du orker selvom vi ikke er alene.. Men vanilje er snill!

*klem*

javelda1365380927
Skrevet

Jepp, denne damen sover ikke.. Er på blaalys og, med vanilje, hvis du orker selvom vi ikke er alene.. Men vanilje er snill!

*klem*

selfølgelig kommer jeg!

Skrevet

*klem*

takk skal, det var snilt sagt

Skrevet

selfølgelig kommer jeg!

ASSÅ, JEG VIL OGSÅ PÅ BLÅLYS MED DERE!!!

Ny chattedate, folkens???

JAAA! =) Så blir Liljen glaaaad! =)

Skrevet

Ja, la oss alle håpe at Liljen har rett.

Lykke til alle sammen, dere fortjener det beste.

psst, du og, du og fortjener det beste! :)

*klem*

Skrevet

psst, du og, du og fortjener det beste! :)

*klem*

Hei "skal"!

første tegn til liv her inne i dag... =)

Skrevet

Hei "skal"!

første tegn til liv her inne i dag... =)

*vinker*

Bare en kort visitt før jeg resiser til bestevenninnen over nyttår, men har nett der og!

Skrevet

*vinker*

Bare en kort visitt før jeg resiser til bestevenninnen over nyttår, men har nett der og!

gudd! Vi liker nett. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...