hidi Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hadde nettopp besøk av tre små, herlige julebukker! De sang alle versene til "På låven sitter nissen". En hostet litt og en måtte holde masken på plass... Klart det vanket godbiter! Jeg synes bare at det er en herlig juleskikk. De små går rundt i spenning og vi voksne kan høre herlig barnesang! 0 Siter
Gjest en uting Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg synes ikke noe om den skikken. 0 Siter
hidi Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Jeg synes ikke noe om den skikken. Greit for meg... Trist for barn som banker på din dør. men vi er alle forskjellig 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Håper det ikke kommer noen sånne hit, for jeg har ikke noe godis å gi dem. Har ikke kjøpt inn noe særlig til jul, siden vi har vært bortbedt på alle selskapsdagene. Kanskje de tar til takke med en vedskie? 0 Siter
hidi Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Håper det ikke kommer noen sånne hit, for jeg har ikke noe godis å gi dem. Har ikke kjøpt inn noe særlig til jul, siden vi har vært bortbedt på alle selskapsdagene. Kanskje de tar til takke med en vedskie? Det har hendt at jeg har vært ganske tom, da har jeg gitt en femmer i stedet... De er jo ikke ute etter mat eller bli rike, men fordi det er fryktlig spennende å gå rundt i mørket, ingen kjenner dem igjen, de skal synge (skummelt), så kulminerer det i litt belønning... 0 Siter
flisa Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg var på Lidl og kjøpte en pose med noe jeg trodde var sjokoladehjerter - det viser seg å være krydderkakehjerter med sjokoladetrekk (grøsse) - syns du jeg kan gi dem sånt? hehe 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg var på Lidl og kjøpte en pose med noe jeg trodde var sjokoladehjerter - det viser seg å være krydderkakehjerter med sjokoladetrekk (grøsse) - syns du jeg kan gi dem sånt? hehe Er ikke det godt da? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg var på Lidl og kjøpte en pose med noe jeg trodde var sjokoladehjerter - det viser seg å være krydderkakehjerter med sjokoladetrekk (grøsse) - syns du jeg kan gi dem sånt? hehe Ugh. Da er Lidl virkelig tysk i sjela, når de legger ut Liebkuchen for salg i Norge. Da jeg første gang fikk sånne servert var det i hvert fall smakssjokk i fhd til mine forventninger. Og jeg var da godt voksen og liker det meste (dessverre i disse fristende tider). 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Jeg var på Lidl og kjøpte en pose med noe jeg trodde var sjokoladehjerter - det viser seg å være krydderkakehjerter med sjokoladetrekk (grøsse) - syns du jeg kan gi dem sånt? hehe Åh fy, sånne tyske jævlige krydderjulekaker! De er bættre mæ det verste jeg har smakt noen gang! 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Håper det ikke kommer noen sånne hit, for jeg har ikke noe godis å gi dem. Har ikke kjøpt inn noe særlig til jul, siden vi har vært bortbedt på alle selskapsdagene. Kanskje de tar til takke med en vedskie? Hei, du er den andre jeg ser skrive vedskie, heter det ikke vedskiVe? Tenker på treski når jeg leser vedskie...... 0 Siter
hidi Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Jeg var på Lidl og kjøpte en pose med noe jeg trodde var sjokoladehjerter - det viser seg å være krydderkakehjerter med sjokoladetrekk (grøsse) - syns du jeg kan gi dem sånt? hehe Hvis du aldri mer vil ha besøk... *lol* 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Takk for påminnelsen! Mååå huske å handke snop i morgen, for da kommer de nok her 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hei, du er den andre jeg ser skrive vedskie, heter det ikke vedskiVe? Tenker på treski når jeg leser vedskie...... Ble litt usikker nå, men ordboka sier vedskie. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?alfabet=n&renset=j&OPP=vedskie&bokmaal=S%F8k%21++%28bokm%E5l%29 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Ble litt usikker nå, men ordboka sier vedskie. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?alfabet=n&renset=j&OPP=vedskie&bokmaal=S%F8k%21++%28bokm%E5l%29 Hm, ja du skriver vist rett Da lærte jeg noe i dag også gitt 0 Siter
hidi Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Takk for påminnelsen! Mååå huske å handke snop i morgen, for da kommer de nok her Må ha litt snop i hus for skjønningene... Unger som øver sitt sangtalent for naboer, så nyyydelig! 0 Siter
flisa Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Er ikke det godt da? Nei - krydderkake er vel bortimot noe av det ekleste jeg kan tenke meg . Men det kan jo hende at de liker det! ;D 0 Siter
flisa Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Ugh. Da er Lidl virkelig tysk i sjela, når de legger ut Liebkuchen for salg i Norge. Da jeg første gang fikk sånne servert var det i hvert fall smakssjokk i fhd til mine forventninger. Og jeg var da godt voksen og liker det meste (dessverre i disse fristende tider). Ja - så for meg at de skulle smake som Troika jeg! DET er godt! 0 Siter
flisa Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Åh fy, sånne tyske jævlige krydderjulekaker! De er bættre mæ det verste jeg har smakt noen gang! GRØØSSER mer 0 Siter
flisa Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hvis du aldri mer vil ha besøk... *lol* ja, noe sånt! hihi 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hm, ja du skriver vist rett Da lærte jeg noe i dag også gitt Hvis du vil, kan jeg også lære deg at det heter "visst" og ikke "vist" i den setningen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.