Gå til innhold

Julebukker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, noe sånt! hihi

Slemming...!

Du kjøpte de med vilje, din rabagast!

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

12

• flisa

9

• pekkaline

8

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hm, ja du skriver vist rett :) Da lærte jeg noe i dag også gitt ;)

Det heter jo en vedski da så...

:D

Skrevet

Må ha litt snop i hus for skjønningene...

Unger som øver sitt sangtalent for naboer, så nyyydelig!

Ja skikkelig koselig når de står å synger :) Bedre enn halloween!

Skrevet

Hvis du vil, kan jeg også lære deg at det heter "visst" og ikke "vist" i den setningen din. :P;)

haha, var usikker, men føler meg trygg på at noen forteller meg det her inne ;)

Skrevet

Slemming...!

Du kjøpte de med vilje, din rabagast!

Jeg kjøpte de i troen på at de skulle smake Troika -og for at jeg skulle spise alle selv! og det er reine skjære sannheten! :;)

Skrevet

Jeg kjøpte de i troen på at de skulle smake Troika -og for at jeg skulle spise alle selv! og det er reine skjære sannheten! :;)

Skeptisk.

Skrevet

Ja skikkelig koselig når de står å synger :) Bedre enn halloween!

Tusen ganger bedre! De små ønsket meg tilogmed godt nyttår...

*smeltet*

Skrevet

Vi hadde 3 blånisser på døra i går. Jeg ble rørt til tårer, de sang så vakkert og var så skjønne. At de bare fikk twist-biter vi selv ikke liker var vel ikke slemt? ;)

Skrevet

Vi hadde 3 blånisser på døra i går. Jeg ble rørt til tårer, de sang så vakkert og var så skjønne. At de bare fikk twist-biter vi selv ikke liker var vel ikke slemt? ;)

Neida, de er ikke ute etter mat og rikdom, som sagt, bare etter selve opplevelsen....

Husker da jeg var barn og beveget oss inn på ukjent terreng, så skummelt! Vi fikk gjerne appelsiner eller kakemenn, men alt var topp! Tenk at fremmede mennesker gadd høre og på toppen fikk vi noe...!

Tror ungene idag har noe av samme følelsen...

Gjest Princess Peach
Skrevet

haha, var usikker, men føler meg trygg på at noen forteller meg det her inne ;)

Er ikke meningen å være grammatikkpoliti, altså. Men siden vi var inne på temaet, liksom... ;)

Skrevet

Neida, de er ikke ute etter mat og rikdom, som sagt, bare etter selve opplevelsen....

Husker da jeg var barn og beveget oss inn på ukjent terreng, så skummelt! Vi fikk gjerne appelsiner eller kakemenn, men alt var topp! Tenk at fremmede mennesker gadd høre og på toppen fikk vi noe...!

Tror ungene idag har noe av samme følelsen...

Hehe, hun ene som var her i går trippet, nesten hoppet opp og ned og sa kjempeivrig (etter sangen) "Jeg er naboen din altså!!!" ;) Vi er ganske nyinnflyttet så det var kanskje spennende å se oss for første gang. ;)

Begynner nesten å grine bare jeg tenker på det. Lille jentungen min syns også det var stas og storgliste hele tida.

Skrevet

Er ikke meningen å være grammatikkpoliti, altså. Men siden vi var inne på temaet, liksom... ;)

Er bare takknemlig jeg :) Har tidligere dummet meg skikkelig ut ved å "rette" på noen her. Ble skikkelig morsomt :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er bare takknemlig jeg :) Har tidligere dummet meg skikkelig ut ved å "rette" på noen her. Ble skikkelig morsomt :)

Det er ofte det klør i fingrene etter å rette på folk, men jeg gjør det nesten aldri, for det er så mange som blir fornærmet hvis man gjør det. :-O

Skrevet

Hehe, hun ene som var her i går trippet, nesten hoppet opp og ned og sa kjempeivrig (etter sangen) "Jeg er naboen din altså!!!" ;) Vi er ganske nyinnflyttet så det var kanskje spennende å se oss for første gang. ;)

Begynner nesten å grine bare jeg tenker på det. Lille jentungen min syns også det var stas og storgliste hele tida.

Enig. Det er bare skjønt og uskyldig...

Skrevet

Det er ofte det klør i fingrene etter å rette på folk, men jeg gjør det nesten aldri, for det er så mange som blir fornærmet hvis man gjør det. :-O

Ikke jeg. Kan forstå dem som har seriøse samtaler her, og man bryter inn å retter på skrivefeil, men ja jeg har også lyst til å rette av og til :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg fikk julebukker i dag jeg også..Akkurat for litt siden..Du grønne glitrende med _sterk_ aksent..Hehe..De var søtt..Naboungene ER søte! De fikk marsipan og sjokolade, jeg var ikke egentlig forberdt, men heldigvis hadde jeg noen godter.

:-)

Skrevet

Jeg fikk julebukker i dag jeg også..Akkurat for litt siden..Du grønne glitrende med _sterk_ aksent..Hehe..De var søtt..Naboungene ER søte! De fikk marsipan og sjokolade, jeg var ikke egentlig forberdt, men heldigvis hadde jeg noen godter.

:-)

Enda bedre...De er uansett skjønne der de står og synger av full hals for fremmede folk.

Da jeg gikk julebukk, hadde alle de syv sorter i hus, så vi likte twist best...Nå er det sikkert omvendt!

Skrevet

Nei - krydderkake er vel bortimot noe av det ekleste jeg kan tenke meg . Men det kan jo hende at de liker det! ;D

ok.. synes det er godt jeg..

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...