flisa Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Ikke jeg. Kan forstå dem som har seriøse samtaler her, og man bryter inn å retter på skrivefeil, men ja jeg har også lyst til å rette av og til Enig -jeg lærte å skrive verre her inne - enda jeg enda syns at værre høres verre ut 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Vi hadde noen hos oss som sang "Jeg så mamma kysse nissen, jeg" av full hals. Men de var nå bra søte, da Så ut til at minstemann også hadde fått være med, for det sto i alle fall en liten knott å studerte støvlene sine mens de andre sang. Han våget seg med et ord nå og da 0 Siter
hidi Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 Vi hadde noen hos oss som sang "Jeg så mamma kysse nissen, jeg" av full hals. Men de var nå bra søte, da Så ut til at minstemann også hadde fått være med, for det sto i alle fall en liten knott å studerte støvlene sine mens de andre sang. Han våget seg med et ord nå og da Herlig! Hadde nettopp besøk av fem stykker i miniformat. vi vil gjerne synge, sa de. og det gjorde de...Så små, men de husket hele teksten! Og godteriet skulle de dele,,,Elsker sånne små mennesker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.