Gå til innhold

Hvor lenge kan legekontoret stenge telefonen sin?

Anbefalte innlegg

Har prøvd tre dager på rad å ringe legekontoret... Jeg trenger en time hos fastlegen min. Veksler mellom selvmordstanker og følelsen av at kanskje jeg kan få det bedre hvis jeg bare får hjelp.

Telefonsvareren henviser til legevakten for nødstilfeller. Det er jo ikke et nødstilfelle NÅ. Men jeg vet at jeg ikke bør vente for lenge. Er veldig ustabil for tiden... Klarer ikke å holde orden på følelsene lenger.

Fortsetter under...

Ring døgnåpen krisetelefon nr 815 33 300

Kirkens sos tar imot tlf fra de som sliter med selvmordstanker eller opplever ei livskrise. Du har full anonymitet.

En mulighet til du får snakket med din fastlege!

Takk. Ikke min stil, men tror jeg rett og slett skal ta å gjøre det neste gang. Blir så selvdestruktiv av å være alene med alt dette...

Annonse

Takk. Ikke min stil, men tror jeg rett og slett skal ta å gjøre det neste gang. Blir så selvdestruktiv av å være alene med alt dette...

Hvis du er ukomfortabel å ringe de fordi det er kirken, så har du et alternativ, Mental Helse har også et slikt telefonnummer man kan ringe. Husker ikke nummeret, men nettsiden er http://www.mentalhelse.no - der finner du tlf.nr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...