Zooropa Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hvordan har dere andre det når dere har angst? Selv opplever jeg alltid at jeg får fullstendig bisarre tanker,tenker på døden,redd for å dø på en eller annen måte, bilder som henger seg opp,føler uro. Så kan det gå alt fra 20min til noen timer til det gradvis gir seg helt.Når jeg begynner å komme til meg selv igjen synes jeg det hele er uvirkelig å nærmest latterlig at jeg må ha det slik. Jeg har hatt angst og sannsynligvis deperesjon i 7-8 år. Man kan jo bli ganske sliten av å til. Det er så godt å være rolig å avslappet. Man greier jo ikke å slutte å tenke/slappe av når man får et sånt slags anfall, de depressive signalene kommer ofte.. Jeg er enda bare 22 så det kan vel kanskje være puberteten også.ikkegodt å si. Jeg prøver å forandre livet mitt få venner, kjæreste osv..Jeg sier hver dag til den jævla angsten at kan du ikke bare la meg slappe av litt så skal jeg forandre meg.Man har så lyst å være positiv å livsglad hele tiden, det er utrolig godt. Enda har jeg ikke latt meg medisinere pga at jeg har håp om at detskal gi seg en vakker dag.Jeg har så mange positiv avslappede timer hver dag at jeg skal greie det, selv om at man blir deprimert å angsten føles håpløs noen ganger. Finnes deg noen slag terapi for å stoppe at angsten å komme? Selv har jeg enda ikke funnet det. Jeg prøver å tenke på familien, tenker fremmover. Men det kjennes bare svart å jeg greier ikke å stoppe det. Det beste er egentlig å finne noen å snakke med, da gir det seg fortere.Noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259838-angst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Vet du hva som gjorde at du fikk angst og depresjon? Hvis du finner ut hva som utløser det angsten er det en vei å gå. Har du tenkt på samtaleterapi? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/259838-angst/#findComment-2072316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.