Gå til innhold

Vanskelige tolkninger

Anbefalte innlegg

Jeg har det med å tolke utsagn feil, vet jeg, men nå føler jeg meg ganske elendig.

Hvordan ville dere tolket dette?

Jeg sa til noen at det ikke var nødvendig med så mye mat til jul, siden det bare var meg. (Det jeg følte jeg sa var at jeg ikke er så mye verdt og kan godt spise billig mat). Da svarte de at, selvfølgelig skulle jeg få den maten jeg ville ha (jeg følte/tenkte at de sa at, jo, du er verdt noe!)

Så sier noen andre hele tiden til meg at jeg nok ikke kan få noe ekstra mat og at jeg må ta av det som er. (jeg føler/tror da at de sier, at du er mindre verdt en andre).

Nå ble jeg veldig lei meg pga dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259916-vanskelige-tolkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei cathlin.

Jeg ville ikke ha koblet sammen "tilbud av mat" og "hvilken verdi andre anser at jeg har".

Dette med maten er i stor grad en praktisk ting, og jeg betviler at selv de som evt. måtte mene at "du får nøye deg med det som er her av mat" sier det ut i fra hvilken verdi de tillegger deg som person.

Spørsmålene rundt mat og hvilken verdi henger ikke sammen i noen særlig grad - tror jeg .

Høres ut som om du er litt sliten av julefeiring.

Hei cathlin.

Jeg ville ikke ha koblet sammen "tilbud av mat" og "hvilken verdi andre anser at jeg har".

Dette med maten er i stor grad en praktisk ting, og jeg betviler at selv de som evt. måtte mene at "du får nøye deg med det som er her av mat" sier det ut i fra hvilken verdi de tillegger deg som person.

Spørsmålene rundt mat og hvilken verdi henger ikke sammen i noen særlig grad - tror jeg .

Høres ut som om du er litt sliten av julefeiring.

Takk. Det var godt å få et annet perspektiv på dette.

Annonse

Jo, d tror jeg nok du er. Tror du er en ressursterk person, jeg! Men som frosken skriver, kansje er du sliten etter julens mas og strev??

Jeg merker m meg selv at d er lett å mistolke når man er ekstra sliten:-)

Ja, jeg er lei.

Og nettet mitt er ustabilt.

siste episode av house m. d. er sett

Og det regner.

Og jeg er fri for røyk

ahhhhhhhrrrrrrr

;)

Ja, jeg er lei.

Og nettet mitt er ustabilt.

siste episode av house m. d. er sett

Og det regner.

Og jeg er fri for røyk

ahhhhhhhrrrrrrr

;)

Regner her også. Ikke mye som minner om jul akkurat. Men d går jo mot lysere og lettere tider nå, bare man kommer seg gjennom januar mnd..

Driver og tenker på om vi skal reise til syden snart vi..

Hva m å ta på deg skoa, hente frem paraplyen og gå deg en laaang tur. D hjelper! Og så kan du jo stikke innom butikken og kjøpe deg røyk m d samme:-)

Regner her også. Ikke mye som minner om jul akkurat. Men d går jo mot lysere og lettere tider nå, bare man kommer seg gjennom januar mnd..

Driver og tenker på om vi skal reise til syden snart vi..

Hva m å ta på deg skoa, hente frem paraplyen og gå deg en laaang tur. D hjelper! Og så kan du jo stikke innom butikken og kjøpe deg røyk m d samme:-)

Go for it.

Absolutt jeg skal gå ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...