Gå til innhold

Chr. Anker! Webmaster!


Jeffrey Geiger

Anbefalte innlegg

Jeffrey Geiger

http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=show&id=567030

!!!

Jeg har det ikke med å miste besinnelsen. Jeg kan godta mang en verbal ørefik, så lenge den er berettiget eller er en del av en argumentasjon. Jeg kan også tåle nedsettende bemerkninger om horn i panna, og «gubbefaen».

Jeg kan også se gjennom fingrene med at jeg blir kalt muslim-vennlig. At jeg tilfeldigvis tar parti for en underlegen som til overmål blir trakasert er bare min natur, og har ingenting rase eller tro å gjøre.

Men når du insinuerer at jeg er pedofil har du gått for langt. Selv om dette er DOL så kan du ikke skrive hva du vil uten at det får følger.

Jeg vil på det sterkeste insistere på at du blir utestengt fra DOL snarest, og at denne tråden blir fjernet.

Skulle dette imidlertid ikke bli etterkommet kommer jeg til å forfølge saken via andre kanaler. Dette er uten tvil det verste jeg har blitt utsatt for her inne, og det sier ikke så rent lite.

------------------------------

Du finner denne på Livssyn og Etikk, som svar på et av rosannas mange utidigheter. Om du lar dette gå upåaktet hen så gir du grønt lys for en ny og ganske ubehagelig fremtid her inne. Jeg har riktignok ikke vært mors beste barn selv, men denne blir for drøy.

Det er å anføre at min samboer, flisa, også tok dette svært tungt. Vi er oppegående, sosiale og ellers normale mennesker som klarer oss utmerket uten denne formen for sjikane.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg her - det må være grenser for hvordan man går frem i slike diskusjoner.

Det er høyt under taket her, og det bør det være - spesielt i et forum som er så preget av debatt som det der hun skrev innlegget - men det å trekke inn slike påstander er å gå over alle grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeffrey Geiger

Enig med deg her - det må være grenser for hvordan man går frem i slike diskusjoner.

Det er høyt under taket her, og det bør det være - spesielt i et forum som er så preget av debatt som det der hun skrev innlegget - men det å trekke inn slike påstander er å gå over alle grenser.

Jeg skal ikke underslå at jeg har vært med på å tøye grensene her inne, og har brukt endel ord og uttrykk som kunne med fordel kunne forblitt usagt. Men å komme med insinuasjoner av denne typen kvalifiserer til politianmeldelse.

Jeg er forøvrig glad du trer støttende til, og jeg håper admin. tar affære overfor denne typen overtramp.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Web. hører på deg og stenger henne ute - hun har fått slengt nok dritt her inne nå.

Rosanna tråkker alltid over grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Jeg kan informere deg om at rosanna ble utestengt allerede i natt med bakgrunn i nettopp slik drittslenging som dette. Nicket rosanna er utestengt permanent. Jeg håper rosanna tar dette til etterretning og oppfører seg i henhold til reglene om hun kommer inn igjen under et annet brukernavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også rosanna blir utestengt fra DOL. Hun er en person som har brutt veldig mange av dols regler. I dols regler står det følgende:Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk. Har rosanna gjort det? Leste innlegget hun hadde til JG og tenker på innleggene fra i går der hun kalte meg for dopern og hevdet harnakket at jeg dopet mine barn. Er det å ta hensyn til andre? Er det å vise takt å tone?

Jeg håper inderlig at rosanna blir utestengt fra DOL for altid. Det er ingen annen person her inne som fortjener det mere enn henne. Å da tenker jeg ikke bare på det hun har kalt meg.

Så webmaster og Christian jeg stiller meg bak JGs bønn kast rosanna ut av DOL for altid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan informere deg om at rosanna ble utestengt allerede i natt med bakgrunn i nettopp slik drittslenging som dette. Nicket rosanna er utestengt permanent. Jeg håper rosanna tar dette til etterretning og oppfører seg i henhold til reglene om hun kommer inn igjen under et annet brukernavn.

Takker og bukker:) Håper bare hun ikke kommer inn som noen andre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All min støtte til deg.

herregud, det er greit at det er høy takhøyde her altså, men sånne påstander/utsagn som rosanna kommer med både til deg og Solsikke, det er faen meg å gå altfor langt!! Dama må jo være splitter pine gal _og_ gjennomført full av faen!

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker:) Håper bare hun ikke kommer inn som noen andre da.

Det må vel gå ann å stenge ute en hel maskin eller hva jeg skal si? "Banne" IP-adressen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel gå ann å stenge ute en hel maskin eller hva jeg skal si? "Banne" IP-adressen?

Det går an, men er lett å omgå.

Dessuten har flertallet av brukere ikke fastlinje - og da får man forskjellig IP-adresse fra gang til gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an, men er lett å omgå.

Dessuten har flertallet av brukere ikke fastlinje - og da får man forskjellig IP-adresse fra gang til gang.

Ja, det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan informere deg om at rosanna ble utestengt allerede i natt med bakgrunn i nettopp slik drittslenging som dette. Nicket rosanna er utestengt permanent. Jeg håper rosanna tar dette til etterretning og oppfører seg i henhold til reglene om hun kommer inn igjen under et annet brukernavn.

Flott! Hun trenger en lærepenge!

Nå kan hun sitte for seg selv og tenke over ting. Oppførselen hennes her inne har vært langt fra voksen.

Klem til Solsikke!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...