Gå til innhold

kan jeg spørre legen om dette?

Anbefalte innlegg

Gjest helst anonym i dag

Hei!

Jeg har nå innsett at sultingen jeg har drevet med lenge bør gjøres noe med..Begynner å bli litt redd for at jeg ødelegger kroppen min hvis jeg lar dette gå lengre. Har gått til psykolog i 2 år og det har hjulpet meg langt på vei. Vi har snakket litt om spising, men har vært mest om andre ting (som også har vært viktige). Den siste tiden har jeg vært litt urolig for at handlingene mine kan ha fått konsekvenser utover vekttap. Verking i brystet, black-out (spes sammen med alkohol), selvmordstanker/ønsker, svimling, skjelving, anspenthet. Vurderer å gå til legen for å få en helsjekk-noen som har en formening om dette er greit eller bare hypokondrisk? Går ikke på noen medisiner, men kanskje det hadde vært lurt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260009-kan-jeg-sp%C3%B8rre-legen-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hope 4 u

Gå til legen å sjekk.

En sjekk for mye er bedre enn en sjekk for lite.

Bra at du begynner å se konsekvensene av sultingen, å at du klarer å innse at du er syk. Da er det håp, om jeg kan si det på den måten.

Lykke til!

God bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...