Gå til innhold

Nhd/andre: Godt nytt år til deg/dere og Rådet for psykisk helse

Anbefalte innlegg

Hadde d ikke vært for deg/dere vet jeg ikke hvordan jeg skulle holdt ut, eller i hele tatt kommet meg videre.

D har vært en fæl opplevelse å være så langt nede m svingninger.

D ble noen sutreinnlegg på "slutten", da:-) Jeg tror d verste man kan gjøre er å tenke på alt som HAR skjedd og synes synd på seg selv..

All ære til de som sliter mer enn jeg gjør, men som likevel holder seg på beina.

Jeg har også sendt en mail til rådet for psykisk helse og takket for at de "gir" oss NHD samt blitt støttemedlem.

Mange takk fra

Fortsetter under...

Jeg henger meg på her. Vil gjerne få takke alle her på forumet for den hjelpen og støtten jeg har fått i løpet av høsten. Da selvmordstankene var på det verste var dol en viktig hjelp for meg til å holde ut. Så takk til dere alle sammen. Og håper jeg kan klare å yte litt gjengjeld til dere hvis dere trenger det.

Og så vil jeg jo ønske dere alle et godt nytt år.

Nils Håvard Dahl, psykiater

svarer du gratis du da, eller..??

Nei, jeg svarer ikke gratis.

5-6 legemiddelfirmaer spleiser på en "sponsing" av DOL.

Av disse pengene betaler Dr. Online et årlig honorar til meg.

Min forpliktelse er å svare på i snitt 15 innlegg i uka. (Svar som dette, inngår ikke i denne kvoten :-)

Annonse

Nei, jeg svarer ikke gratis.

5-6 legemiddelfirmaer spleiser på en "sponsing" av DOL.

Av disse pengene betaler Dr. Online et årlig honorar til meg.

Min forpliktelse er å svare på i snitt 15 innlegg i uka. (Svar som dette, inngår ikke i denne kvoten :-)

Ok.. Syns d virker som du svarer på langt flere jeg da:)

D sier mye om deg som menneske.

Vel har du fått mye kritikk.

Men bak disse sterke og respektable/fornuftige meningene tror jeg d er et stort hjerte..

Takk - igjen:-)

Jeg henger meg på her. Vil gjerne få takke alle her på forumet for den hjelpen og støtten jeg har fått i løpet av høsten. Da selvmordstankene var på det verste var dol en viktig hjelp for meg til å holde ut. Så takk til dere alle sammen. Og håper jeg kan klare å yte litt gjengjeld til dere hvis dere trenger det.

Og så vil jeg jo ønske dere alle et godt nytt år.

Du har gitt meg mye verdifull hjelp, orio.. Sikkert mange andre også:) Godt nytt år til deg.

Tusen takk for det.

PS.

Rådet for psykisk helse trakk sin støtte til DOL og dette forum på slutten av året 2004.

DS

Tenker du måtte "le" litt for deg selv ang Rådet.. Dette er jo SÅÅ typisk meg da..

Kan ikke annet enn le for meg selv, jeg heller.. :-)

Håper dere får en fin dag :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...