Gå til innhold

Det gjør vondt

Anbefalte innlegg

Meningsløst... Ensomt... Forstår ikke min plass... Forstår ikke hvorfor jeg er her.

Vært deppa i 16 år nå... Kanskje med 6 mnd opphold tidligere i år. Var deppa så lenge at jeg visste ikke at jeg var det lenger. For jeg så ingenting annet. Jeg skulle ikke sett den andre siden, da hadde jeg ikke visst om noe bedre. Men så ble fallet ned igjen så høyt. Gråt og gråt og gråt. Og jeg forstår at noe ikke stemmer... Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få orden på ting... Har ingen konsepter. Tror noe er ødelagt i følelsene mine. Hvorfor kan jeg ikke klare å sette pris på ting? Hvorfor klarer jeg ikke å ha interesser og ting å se fram til? Sitter her i min egen apati. Uten evne og tiltak til å få gjort noe meningsfullt. Ingenting er meningsfullt.

Sorry at jeg syter, men prøver å få ned litt følelser så jeg ikke går rett på flasken/i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260094-det-gj%C3%B8r-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alkoangst

Trist å høre at du føler det slikt.Men alkohol løser ingenting.Viktigt å fokusere på det beste her i livet å ikke bare det negative.

Alkoholen er nok bare en falsk rømmningsvei,som lager enda mer vonde følelser.

Håper du en dag klarer å finne noe som gir deg mening i livet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260094-det-gj%C3%B8r-vondt/#findComment-2076303
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...