Gå til innhold

Ekstremistenes metoder: motis et al


Sør

Anbefalte innlegg

Her ser man hva de egentlig står for, og hva de egentlig mener om ytringsfrihet:

"Dessuten bør sør huske på at vi er flere her som vet navnet hans, så han bør egentlig være forsiktig i sine uttalelser om andre debattanter.

- motis "

Det er bare å riste på hodet over dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vi vet...

Vi vet også at Sør blir et år eldre i 2007 enn i 2006..

Dessuten er hans mors kjønn nå kjent for flere...

Etterretningen skrider frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem?

Er motis en gruppe? eller prøver du å insinuere at andre her virkelig hadde giddet kaste bort fysisk energi på deg?

Sitat: "bør sør huske på at vi er flere her som vet navnet hans"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"så han bør egentlig være forsiktig i sine uttalelser"

Det er vel heller alle og enhver som taler eller trykker noe MOT deg og dine islamistvenner som har grunn til å kikke seg over skulderen.

Du kan jo f.eks ta en prat med redaktøren av Magazinet om den saken. Den hollandske filmskaperen er det for seint for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller alle og enhver som taler eller trykker noe MOT deg og dine islamistvenner som har grunn til å kikke seg over skulderen.

Du kan jo f.eks ta en prat med redaktøren av Magazinet om den saken. Den hollandske filmskaperen er det for seint for..

Nå var det altså ikke jeg som skrev det, men motis.

Men det er klart at du ønsker å flytte fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det altså ikke jeg som skrev det, men motis.

Men det er klart at du ønsker å flytte fokus.

Synd at dere ekstremister ikke kan diskutere uten trusler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en uenig er enig

Jeg er helt uenig med deg i veldig mange saker.

Men. Det du limte inn som den personen hadde skrevet hører ikke hjemme her. Trusler er helt feil. Akkurat i dette tilfellet har du min fulle støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Denne type utsagn er selvfølgelig langt over grensen for hva som vi anser som ønskelig. De aktuelle innleggene er slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne type utsagn er selvfølgelig langt over grensen for hva som vi anser som ønskelig. De aktuelle innleggene er slettet.

Jeg ser hvordan debatten går. Særlig mellom Sør og Morsk er det hatsk. For meg virker det som om Morsk prøver å skremme og true Sør. Dette kan da ikke være dette nettstedet verdig? Og hvor går grensen? Jeg tenker at rent juridisk kan greseovertredelser få følger. Både for nettstedet og for den truende sigraturen. Personlig, Jeg tror at jeg snart ville støtte et opprop om stenging.

Forum for etikk og livssyn ble jo slettet. De samme signaturer var i sving. Og innleggene dreide seg også den gang om levessettene i midtøsten og i vesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg ser hvordan debatten går. Særlig mellom Sør og Morsk er det hatsk. For meg virker det som om Morsk prøver å skremme og true Sør. Dette kan da ikke være dette nettstedet verdig? Og hvor går grensen? Jeg tenker at rent juridisk kan greseovertredelser få følger. Både for nettstedet og for den truende sigraturen. Personlig, Jeg tror at jeg snart ville støtte et opprop om stenging.

Forum for etikk og livssyn ble jo slettet. De samme signaturer var i sving. Og innleggene dreide seg også den gang om levessettene i midtøsten og i vesten.

Du mener hele dol bør stenges fordi morsk har en morsk signatur og stadig vekk småkrangler med Sør?

Jeg tror samtlige som involverer seg i disse trådene tåler en verbal trøkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hvordan debatten går. Særlig mellom Sør og Morsk er det hatsk. For meg virker det som om Morsk prøver å skremme og true Sør. Dette kan da ikke være dette nettstedet verdig? Og hvor går grensen? Jeg tenker at rent juridisk kan greseovertredelser få følger. Både for nettstedet og for den truende sigraturen. Personlig, Jeg tror at jeg snart ville støtte et opprop om stenging.

Forum for etikk og livssyn ble jo slettet. De samme signaturer var i sving. Og innleggene dreide seg også den gang om levessettene i midtøsten og i vesten.

Sør klager på motis - ikke Morsk. Les før du skriker over deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener hele dol bør stenges fordi morsk har en morsk signatur og stadig vekk småkrangler med Sør?

Jeg tror samtlige som involverer seg i disse trådene tåler en verbal trøkk.

Helt enig - det har ikke skjedd noe mer etter 10 år så...:) de river bare kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hvordan debatten går. Særlig mellom Sør og Morsk er det hatsk. For meg virker det som om Morsk prøver å skremme og true Sør. Dette kan da ikke være dette nettstedet verdig? Og hvor går grensen? Jeg tenker at rent juridisk kan greseovertredelser få følger. Både for nettstedet og for den truende sigraturen. Personlig, Jeg tror at jeg snart ville støtte et opprop om stenging.

Forum for etikk og livssyn ble jo slettet. De samme signaturer var i sving. Og innleggene dreide seg også den gang om levessettene i midtøsten og i vesten.

Hva er dette for tøv? Lær deg å les.

Det er ikke jeg som har skrevet det inlegget det henvises til, og netopp derfor reagerer jeg også på at Sør prøver å få det til å høres ut som det er alle "ekstremistene" som står bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet også at Sør blir et år eldre i 2007 enn i 2006..

Dessuten er hans mors kjønn nå kjent for flere...

Etterretningen skrider frem..

Hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...