Gå til innhold

Takk for det gamle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et år som sikkert flere med meg gjerne legger bak seg!

Mange gode ønsker til kjente og ukjente - vi "ses" neste år!

Takk til NHD, spesiellt for alle over "kvoten"! Bra du liker faget ditt og at det også kommer oss til gode!

*vinker*

Skrevet

i dag sitter jeg og tenker ut ting jeg gleder meg til i året som kommer...

ny harrypotterfilm

musikkfestival

hmm, har ikke kommet meg så veldig langt i tenkinga, men er bedre enn å dvele ved fæle ting

Skrevet

Vil ikke gjenta året som har gått nei, eller, noe av det har vært ganske bra, men det har vært lenge i mellom oppturene.

Får håpe det snur for oss begge, at det går lengre og lengre tid mellom nedturene!

Skrevet

Også håper jeg du får et kjempefint neste år alt i alt !!

Skrevet

i dag sitter jeg og tenker ut ting jeg gleder meg til i året som kommer...

ny harrypotterfilm

musikkfestival

hmm, har ikke kommet meg så veldig langt i tenkinga, men er bedre enn å dvele ved fæle ting

Så avgjort bedre! Vi skal jobbe på den listen, ikke sant?

Skrevet

Vil ikke gjenta året som har gått nei, eller, noe av det har vært ganske bra, men det har vært lenge i mellom oppturene.

Får håpe det snur for oss begge, at det går lengre og lengre tid mellom nedturene!

Det er den veien det går!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...