Gå til innhold

NAV, Deppa, og Godt Nytt År

Gjest HeterNoeAnnetAkkurat Nå

Anbefalte innlegg

Gjest HeterNoeAnnetAkkurat Nå

Blir mer og mer deppa. vet ikke hva serumet er på, fikk ikke resultatet før jul. Vente og vente, trappe opp, trappe ned, Men zeldox virker bra.

Så akkurat på det området går det jo bedre. bare ikke i det hele tatt ellers. Skal til lege og styr til uka, og har en mistanke om hva som kommer til å skje igjen.

Skulle til NAV på onsdagen, men må bare avlyse. Er ikke akkurat i form til å forsvare at jeg vil jobbe. Så tenkte å bare utsette avtalen uten å si hvorfor. Vil ikke komme dit og se : hei, jeg er farlig deprimert, og klarer ikke å fungere i det hele tatt, men vil begynne å jobbe til uka..

Jeg kommer visst ut i praksisplass raskt og, og trenger mer tid. Men den løper fra meg.. I februar blir det 1 år med intens depresjon. Tror det ble for mye for hjernen min, mye flytting, sluttet på meds, ..

Har ikke stor å se frem til. vet utmerket godt at desto flere tunge depresjoner jeg får, desto flere kommer.. Har ikke manier lenger, bare depresjoner og hater det . er visst gangen i det sier de..

så hva gjør jeg med NAV, hva gjør jeg med alt. Ta pillene dine nå, sier de, er det du må konse om. Men de hjelper ikke.

Godt nytt år da..

Og takk til snille Frosken og snille NHD. Godt nytt år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260146-nav-deppa-og-godt-nytt-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...