Gå til innhold

kongens nyttårstale.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får si til Kongen at han neste gang får snakke om alle de slemme innvandrerne som bare kommer til Norge for å voldta jentene her...

likte du talen?

Hvis du tror jeg ønsket kongen skulle si noe sånt tar du veldig feil.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• Osiris

4

• ShitDiddelyDo

3

• Åsemor

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du får si til Kongen at han neste gang får snakke om alle de slemme innvandrerne som bare kommer til Norge for å voldta jentene her...

men du og alle andre skal leve i deres lille forenklede verden om at folk som har spørsmål til innvandringspolitikken er rasister og hater brune mennesker. Lei.

Skrevet

Det eneste som irriterte meg med kongens nyttårstale er at den er for bra til at det blir flere republikanere av det.

Skrevet

Det eneste som irriterte meg med kongens nyttårstale er at den er for bra til at det blir flere republikanere av det.

hehe

ikke meg.

Skrevet

Nice? for hvem? de voldtatte som det er en markant økning av:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1468536.ece

Syns ærlig talt det må gå an å finne en annen gruppe å flåse med i invandringdebatten enn alle de voldtatte.

Jeg oppfattet ikke Åsemor som flåsete, men sarkastisk. Det er jo en uttrykksform som ikke er helt ukjent for deg vel?

Skrevet

Jeg oppfattet ikke Åsemor som flåsete, men sarkastisk. Det er jo en uttrykksform som ikke er helt ukjent for deg vel?

ikke jeg heller.

Helt i orden.Men på genrelt grunnlag var det en dårlig tale. Selv om jeg var blødende sv`er. Skal han ikke komme med et budskap?

Skrevet

ikke jeg heller.

Helt i orden.Men på genrelt grunnlag var det en dårlig tale. Selv om jeg var blødende sv`er. Skal han ikke komme med et budskap?

Helt enig - vi satt og hørte på vi også - - -den fenget ikke eller ga oss noe særlig nytt akkurat. Men hans oppgaver er vel å være kjedelig nøytral også da.

Skrevet

ikke jeg heller.

Jeg syns budksapet han var mer toleranse. Kunne vært budskap for noen og hver her på dol også det. :)

Skrevet

Jeg syns budksapet han var mer toleranse. Kunne vært budskap for noen og hver her på dol også det. :)

vel det burde gå begge veier. da.

Skrevet

vel det burde gå begge veier. da.

Tja, jeg syns nå Sør utviser mye mer toleranse enn en del andre her.

Skrevet

Tja, jeg syns nå Sør utviser mye mer toleranse enn en del andre her.

ja nå er det nyttår om 10 min..

er ikke noen ond intolerant rasist..du får tro hva du vil.

Skrevet

Hvem begynner hva sa du? rent fylleprat fra din side, men det får vi vel unnskylde nå det er nyttårsaften.

fylleprat? har ikke drukket en dråpe og er bare hjemme.

Har du en lås for den kjefte din?

Skrevet

fylleprat? har ikke drukket en dråpe og er bare hjemme.

Har du en lås for den kjefte din?

Er det ikke fylleprat mangler du jo helt unnskyldning. Det er faktisk Sør som svarer meg i denne tråden, og ikke omvendt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...