Gå til innhold

Godt nyttår !

Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ønsker alle brukere et godt, nytt år!

Håper dere i 2007 får det som plommen i egget :-)

Skrevet

Jeg skal få det som solen som skinner om bare den titter frem!! Og mamma sier at bare januar blir ferdig så blir alt så mye bedre..

Godt nytt år

Skrevet

Godt nyttår!

Mål for neste sesong: Se litt mere av sola, samma hvor mye den plager meg!! :)

Skrevet

(igjen)

fra ei som smetter innom i ny og ne og som ser frem til å få d som plommen i egget

(mye takket være deg/dere:))

Skrevet

Godt nyttår!

Mål for neste sesong: Se litt mere av sola, samma hvor mye den plager meg!! :)

kremt ;)

Skrevet

(igjen)

fra ei som smetter innom i ny og ne og som ser frem til å få d som plommen i egget

(mye takket være deg/dere:))

Bombe sikker på at netopp du kommer til og få det så mye bedre neste år !! :)

Skrevet

Jeg skal få det som solen som skinner om bare den titter frem!! Og mamma sier at bare januar blir ferdig så blir alt så mye bedre..

Godt nytt år

hehe.. *Krysser fingrene* :D

Skrevet

Bombe sikker på at netopp du kommer til og få det så mye bedre neste år !! :)

TAkk og i like måte:)

Jobber iallfall m saken!

Målet mitt er: å bli så frisk at jeg en dag fungerer best mulig hjemme, sosialt og i jobb. Kansje klarer jeg dette i løpet av året, d vil tiden vise:)

Godt nnytt år Ferri, og takk for all god hjelp og støtte til deg også! Klem

Gjest Hoggormen
Skrevet

Jeg signerer deg NHD, og håper at 2007 vil by på positiv utvikling for dere alle :)

Skrevet

En av plommene har våknet til et nytt år, og dette lover godt!

Godt nyttår til deg også nhd!

Gjest Little Madam
Skrevet

De beste nyttårs ønsker til NHD og dere andre her inne :-)

Skrevet

Godt nytt år

Godt nyttår til deg, Zahara! Håper det har blitt orden på behandlingsopplegg, bosted og alt det andre som har en tendens til å rote seg til. Tenker på deg fra tid til annen og håper at du opplever at ting gradvis går i riktig retning.

Synes moren din sitt håp om at bare januar er over så blir alt bedre, er et typisk "morsutsagn". Hvis jeg klagde til moren min i oppveksten, så mente hun at dersom vi alle ville se litt mer på fuglene så ville ting bli bedre....*s*

Skrevet

Jeg vil også få ønske både deg og forumets brukere et godt nytt år !

Skrevet

Godt nyttår til deg, Zahara! Håper det har blitt orden på behandlingsopplegg, bosted og alt det andre som har en tendens til å rote seg til. Tenker på deg fra tid til annen og håper at du opplever at ting gradvis går i riktig retning.

Synes moren din sitt håp om at bare januar er over så blir alt bedre, er et typisk "morsutsagn". Hvis jeg klagde til moren min i oppveksten, så mente hun at dersom vi alle ville se litt mer på fuglene så ville ting bli bedre....*s*

"dersom vi alle ville se litt mer på fuglene så ville ting bli bedre...."

virker som en stor del av helsepersonellet her er blitt oppdratt på samme måte

den neste som sier til meg: "du kan da ikke være deprimert når det er så fint ute??!" - ...får seg en over kjeften

*sur og gretten*

Skrevet

"dersom vi alle ville se litt mer på fuglene så ville ting bli bedre...."

virker som en stor del av helsepersonellet her er blitt oppdratt på samme måte

den neste som sier til meg: "du kan da ikke være deprimert når det er så fint ute??!" - ...får seg en over kjeften

*sur og gretten*

Alternativt kan du se på den vakre solnedgangen, eller tenke på de sultne barna i Afrika. Dette skal også hjelpe...*s*

Skrevet

Alternativt kan du se på den vakre solnedgangen, eller tenke på de sultne barna i Afrika. Dette skal også hjelpe...*s*

*hvisker*

Du kan jo forsøke å gå turer i ulendt terreng også, det er også effektivt mot det meste, har jeg hørt!

:)

Skrevet

blææææh :-P

solnedgangen ja...lite sol her...og de fattige barna i afrika? jeg har ca 65 kg overflødig kroppsfett de kan få...

sorry

Skrevet

*hvisker*

Du kan jo forsøke å gå turer i ulendt terreng også, det er også effektivt mot det meste, har jeg hørt!

:)

joa...en annen dag...akkurat nå er jeg for tung til å gå noe særlig..så er nødt til å trene for å kunne begynne å trene, ironisk??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...