Gjest Hoggormen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har nå den siste tiden med meget positiv effekt brukt Esucos som "eventueltmedisin" ved angst/uro. Denne virker veldig fint på meg, tar max 50mg dage/ dvs to doser på 25mg. Nå er problemet at denne medisinen går ut av produksjon. Det er veldig frustrerende, for etter en del prøving så har dette vist seg som et bra beredskapsmedikament for meg. Jeg er lite begeistret for å bruke vanedannende, siden jeg allerede tar Rivotril fast (4mg/døgn fordelt på tre doser). Pga fast bruk av Rivotril har jeg veldig høy toleranse for benzodiazepiner, så hvis jeg skal ha effekt av f.eks. Sobrli må jeg ta doser på 25mg. Synes jeg tar nok benzo med Rivotrilen. Det var derfor en stor lettelse da jeg fikk Esucos. Men nå lurer jeg på alternativene siden Esucos går ut av produksjon. Jeg har "hamstret" hos apotekene så jeg har for ganske lenge, men hva gjør jeg når jeg ikke har mer? Hvilke andre medisiner kan være aktuelle å prøve? Det må nevnes at jeg har forsøkt Truxal og Atarax uten tilfredsstillende effekt. Har jeg noen alternativer? Jeg tenker da på beredskapsmedisin for uro/angst? Går ellers på Cymbalta 60mg, Seroquel 100+400mg, Lamictal 200+200mg, Rivotril 1+1+2mg. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260166-alternativ-til-esucos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.