Melba1365380968 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Vil bare si mitt nyttårsforsett til noen: Mitt PTSD-monster skal bli mindre og mindre, få færre tenner, kortere klør, og bli mer utydelig i 2007. Jeg skal bli sterkere, mer bevisst min egen person og mine egne tanker (altså de som bare tilhører meg, ikke PTSD-monsteret), og få det bedre. Jeg skal bekjempe panikkangsten og komme helskinnet ut. I tillegg må jeg vel fortsette og trene, he-he (støttemedlemsskap på treningsklubb må utgå til fordel for et mer aktivt medlemsskap). Godt nyttår til alle sammen! (endelig er folk ferdige med å sende opp raketter, jeg blir så forferdelig skremt av alt lys og lyd...) 0 Siter
avtrykk Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Lykke til med forsettene!! Klarer du dem ikke, så ikke gi opp. Noe bedring, er bedre en ingen!! 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Lykke til m ditt nyttårsforsett! Jeg håper du klarer d. Din viljestyrke til å klare dette samt positiv tankegang og fokusering på fremtiden (og ikke fortiden) tror jeg er en meget god egenskap du kan dra nytte av. Godt nytt år og lykke til:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.