Gå til innhold

psykiatrisk forum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest harikkenickjeg

Jeg prøver å lese alle innleggene.

Det er noen nesten uten tegn og helt uten store bokstaver og avsnitt. De leser jeg ikke alltid helt ut om jeg tidlig ser hvor det bærer hen.

noen sier du provoserer, opptrer uprofesjonelt, mens andre uttrykker stor glede over at du svarer. noen tror de dummer seg ut og noen legger ut hele livshistorien etc

det er mange forskjellige brukere her og hva synes du om det?

du humrer sikkert litt for deg selv noen ganger mens andre ganger blir du sikkert provosert og noen ganger synes du sikkert på synd på noen?

sikkert en spennende jobb du har! eller syns du vi er en gjeng med sytere :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260221-psykiatrisk-forum/#findComment-2076501
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

noen sier du provoserer, opptrer uprofesjonelt, mens andre uttrykker stor glede over at du svarer. noen tror de dummer seg ut og noen legger ut hele livshistorien etc

det er mange forskjellige brukere her og hva synes du om det?

du humrer sikkert litt for deg selv noen ganger mens andre ganger blir du sikkert provosert og noen ganger synes du sikkert på synd på noen?

sikkert en spennende jobb du har! eller syns du vi er en gjeng med sytere :-)

Jeg har en direkte og ærlig stil. Noen liker det, andre liker det ikke.

Dette innlegget er et typisk sted hvor jeg får kritikk for å være uprofesjonell: Er dette normalt? 2006.12.28 17:05. Utviklingen av tråden taler for seg selv. Jeg vet at 24 års kontinuerlig kompetanseutvikling har ført til noe. Det er det mange amatører som ikke forstår. Det må jeg finne meg i.

Jeg viser også til tråden "takker så meget" 2006.12.25 03:49. Her var jeg også meget direkte i tilbakemeldingen, hvilket spørreren hadde nytte av.

Nei, det er ikke mange syteinnlegg. Hadde det vært det, hadde jeg ikke vært her. Sytere ønsker ikke konstruktive svar og endring. De ønsker bare å spre møkka ut over flest mulige.

Jeg tror at hovedgrunnen til at jeg er her, er at jeg tror jeg kan bidra med mye i et samfunn hvor terskelen for å få direkte kontakt med en spesialist er alt for høy.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260221-psykiatrisk-forum/#findComment-2076528
Del på andre sider

Gjest Jente31

Dette innlegget er et typisk sted hvor jeg får kritikk for å være uprofesjonell: Er dette normalt? 2006.12.28 17:05. Utviklingen av tråden taler for seg selv. Jeg vet at 24 års kontinuerlig kompetanseutvikling har ført til noe. Det er det mange amatører som ikke forstår. Det må jeg finne meg i.

Jeg viser også til tråden "takker så meget" 2006.12.25 03:49. Her var jeg også meget direkte i tilbakemeldingen, hvilket spørreren hadde nytte av.

Nei, det er ikke mange syteinnlegg. Hadde det vært det, hadde jeg ikke vært her. Sytere ønsker ikke konstruktive svar og endring. De ønsker bare å spre møkka ut over flest mulige.

Jeg tror at hovedgrunnen til at jeg er her, er at jeg tror jeg kan bidra med mye i et samfunn hvor terskelen for å få direkte kontakt med en spesialist er alt for høy.

Du er sikkert vant til å høre mye kritikk??!!

Jeg synes dette forumet er svært viktig. For kansje er det flere enn meg som synes det er vanskelig å søke om psykiatrisk hjelp.

Håper det fortsatt vil være mulighet for å stille spørsmål i fremtiden, eller er det bare for en viss periode?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260221-psykiatrisk-forum/#findComment-2076718
Del på andre sider

Gjest harikkenickjeg

lurer på om de som sprer møkk og kritiserer egentlig har det så godt med seg selv......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260221-psykiatrisk-forum/#findComment-2077595
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...