Gå til innhold

Spørsmål til dere!

Gjest Benedicte

Anbefalte innlegg

Gjest Benedicte

hei!

Jeg har nettopp kjøpt meg en orbitrek (treningsmaskin).

Får den til uken og da skal jeg begynne å trene for fullt!

Det jeg lurer på er om jeg vil se resultater til f.eks juni, hvis jeg trener ca 3 kvarter hver dag og holder et nogen lunde sunt kosthold?

(Er ganske slank fra før, så det er ikke mye jeg vil ha bort, bare litt på magen og ryggen!)

En ting til..er det veldig usunt å spise 2 lyse knekkebrød med bringebærsyltetøy og ren eplejuice ved siden av til frokost...? teit spm,men jeg har lurt litt på det!:)

Håper på svar på mine 2 spm!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

du vil se resultater i løpet av et par uker dersom du trener riktig i forhold til treningsgrunnlaget ditt.

En kan ikke si noe om effekt utfra brukt treningstid, som alene ikke sier noe om treningseffekten.

Ang. maten så høres det helt i orden ut. Knekkebrø er sunt, og litt syltetøy er helt ok.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...