Gå til innhold

Noen som har vært på spa-reise?

Anbefalte innlegg

Gjest Helledussen
Skrevet

Vi vurderer spa-ferie , enten i riga eller praha..Kikker litt om i norden og, men er uskire. Litt billigere i øst-europa.

Noen med erfaring , som kan anbefale land og evt spa-tilbud(hotell)...??

Gjest spaspaspa
Skrevet

Pass på å forhåndsbestille spabehandlingene i god tid før dere reiser, ellers er det mest sannsynlig fullbooket når dere kommer. Reiseoperatørene sier ofte at det er bare å vente med å bestille til man ankommer, men dette er feil.

Gjest Debra irl
Skrevet

Estland er å anbefale.

Jeg har ikke vært på spa i Estaldn selv, bare for å besøke familie. Men har venner og kolleger som har vært på spa rett utenfor Tallinn og de har vært kjempefornøyde!

Skrevet

Estland er å anbefale.

Jeg har ikke vært på spa i Estaldn selv, bare for å besøke familie. Men har venner og kolleger som har vært på spa rett utenfor Tallinn og de har vært kjempefornøyde!

Heisann, du har vel ikke tilfeldigvis kunnskap om hvilket spa de var på?? Vi skal til Tallin om noen uker ser du, og det hadde vært flott å dra til et sted som kommer med anbefalinger:-)

Gjest Debra irl
Skrevet

Heisann, du har vel ikke tilfeldigvis kunnskap om hvilket spa de var på?? Vi skal til Tallin om noen uker ser du, og det hadde vært flott å dra til et sted som kommer med anbefalinger:-)

Skal spørre jeg. Hun er på jobb i dag, så skal høre med henne.

Skrevet

Jeg spurte nå, og det var ikke i selve Tallinn de hadde vært, men i Pärnu, litt syd for Tallinn.

Skrevet

Jeg spurte nå, og det var ikke i selve Tallinn de hadde vært, men i Pärnu, litt syd for Tallinn.

Takk takk:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...