Gå til innhold

Erfaring med dagslyslampe?Hvor kjøpe billig....?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vinterdeppa

Hvis du det er problem du har, så er gjerne ikke den billigste løsningen svaret..

Nei, da er det billigere å hive seg på en eller annen anti-depressiva...men det vil jeg ikke ;)

Dessuten, syns du 3000 kr for en lampe du bruker kun om vinteren er billig? jeg håper finne en til rundt 2000....og det ER dyrt nok! :) Ikke alle har like god råd, vet du..

Nei, da er det billigere å hive seg på en eller annen anti-depressiva...men det vil jeg ikke ;)

Dessuten, syns du 3000 kr for en lampe du bruker kun om vinteren er billig? jeg håper finne en til rundt 2000....og det ER dyrt nok! :) Ikke alle har like god råd, vet du..

Hallo, jeg mente ingenting frekkt.

Men du bør heller komme deg til en psykolog, du sliter tydeligvis med mer en mangel på dagslys.

Gjest ikke sign.

Jeg fikk som erstattning for en slik lampe, solarium 10 timer i uka, og jepp det virka det :)

Billigere åsså :)

Og får at folk ikke skal tro jeg er helt på bærtur, så ble dette anbefalt av psykriateren min, og sola ble betalt av trygda :)

Men om du har fått diagnosen " vinterdepp" så kan du få støtte av legemiddeltilsynet til en slik lampe :)

Det er bare å be pykologen din om å legge ved et vedlegg i søknaden:)

Klem og lykke til :)

Dyrt å slite, uansett hvor skoen trykker !

Annonse

Gjest vinterdeppa

Hallo, jeg mente ingenting frekkt.

Men du bør heller komme deg til en psykolog, du sliter tydeligvis med mer en mangel på dagslys.

Øh...? Hæh? jeg oppfattet heller ikke ditt innlegg som frekt, jeg ville bare poengtere at jeg syns tilogmed 2000 kr er durt, jeg :) Dessuten - lær deg noen koder : når noen skriver med smiletegn, er de svært sjeldent sure...Ergo: Jeg syns ikke ditt innlegg var hverken surt eller frekt, så vet du det..Om du syns JEG virket slik,siden du ber meg oppsøke psykolog, vel, det er jo en annen sak..

Forøvrig: jeg trenger ikke psykolog. Så vet du det. dette dreier seg om lavt energi nivå..Ok?

• 7 år senere...

Jeg har veldig god erfaring med slik lampe. Jeg blir ekstremt trøtt om vinteren. Lampen bedrer det med ca 25-40 prosent, og det er for meg en stor forandring. Jeg bruker den hver vinter, hver morgen ca 30 min.

Lampen kostet meg 2500 for noen år siden, men det er mulig det finnes billigere. Men: Den er veldig verdt pengene!

Dessuten er den mye bedre for kroppen enn å stappe seg med antidepressiva.

Anonymous poster hash: be5fe...d00

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...