Gå til innhold

Svimmelhet og ritalin

Anbefalte innlegg

Gjest lumelia

Hva skal jeg gjøre? jeg føler meg slettes ikke god, ofte slik på dager med angst, blir sittende inne og alene uten noe å finne på, så blir jeg helt slapp, apatisk, svimmel og ør inne i hodet. Skikkelig ubehagelig..Kan det komme av dissosiering eller er det bivirkning av ritalin? Det føles nesten som om hodet er helt numment inni, og øynene blir svimmle.Skuldrene går opp samtidig som jeg er helt sløva..føles helt rart, må få bort denne følelsen frdi den gjør meg helt lost! Det hjelper å riste hodet til siden flere ganger..merkelig..og veldig ubehagelig..Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260331-svimmelhet-og-ritalin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grrrrrrrr

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har det på akkurat samme måte. Orker ingen ting heller. Hver dag for meg er sånn. Helt ubeskrivelig ubehag i hodet. Og jeg bruker ikke ritalin.

Flere som kjenner seg igjen..

Har det akkurat sånn jeg også, og jeg bruker Remeron og Imovane... Det er skikkelig ekkelt, har dårlig synsfokus, og et hode fylt med bomull...

Gjest lumelia

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har det på akkurat samme måte. Orker ingen ting heller. Hver dag for meg er sånn. Helt ubeskrivelig ubehag i hodet. Og jeg bruker ikke ritalin.

Flere som kjenner seg igjen..

Aner du hvor godt det er å høre flere si det? takk for svar..Iblandt føles det helt rart, nesten så jeg lurer på om det kan være et steg nærmere en psykose, ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...