Gå til innhold

Rivotril og seponering, hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest falleri23

Jeg har nå brukt Rivotril fast i tre måneder, fast dose, 2mg daglig. Dette har hjulpet meg vanvittig og gitt meg bedre funksjonsnivå.

Her om dagen prøvde jeg å droppe Rivotril i tre dager. 24 timer etter siste inntak merket jeg litt angst, tenkte et skulle gå bra. Dag to våknet jeg opp med vanvittig angst, gjennomvåt av svette og mareritt. Skalv som pokkern og trodde at jeg skulle dø. Panikkanfall.

Klarte ikke å sitte i ro og ikke holde i et glass engang grunnet skjelvingen.

Bruker Rivotril mot angst.

Skulle egentlig bruke Xanor, men jeg ville ikke og da valgte jeg Rivotril i stedet.

Nå er jeg livredd for at jeg har blitt helt avhegnig og narkoman. Føler meg verdiløs og får ikke sove om nettern fordi jeg føler meg så svak.

Vil det hjelpe å trappe langsomt ned? Tør ikke å fortelle dette til legen fordi jeg er redd for at jeg blir sett på som en narkoman.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260385-rivotril-og-seponering-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...