Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er "vanlige" depresjoner. Dvs en svinger kun nedover - aldri oppover.

Jeg er nemlig litt bekymret, har i mange år (helt fra jeg var liten) hatt perioder, gjerne på to uker om gangen hvor jeg fyker helt ned i kjelleren! Ingenting hjelper når jeg er der, men jeg vet inni meg at det snart vil gå over. Jeg hater meg selv, straffer meg selv, sulter meg selv.. Så gir alt det vonde litt slipp, og jeg kan leve som før..(jeg kan ikke riktignok ikke huske hvordan det er å være glad)

Jeg går på cipralex 10mg, og disse har ingen virkning..

Sinnet mitt og depresjonen er like ille som før..

Kan jeg kanskje ha en unipolar lidelse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260388-unipolar-lidelse/#findComment-2078595
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg er nemlig litt bekymret, har i mange år (helt fra jeg var liten) hatt perioder, gjerne på to uker om gangen hvor jeg fyker helt ned i kjelleren! Ingenting hjelper når jeg er der, men jeg vet inni meg at det snart vil gå over. Jeg hater meg selv, straffer meg selv, sulter meg selv.. Så gir alt det vonde litt slipp, og jeg kan leve som før..(jeg kan ikke riktignok ikke huske hvordan det er å være glad)

Jeg går på cipralex 10mg, og disse har ingen virkning..

Sinnet mitt og depresjonen er like ille som før..

Kan jeg kanskje ha en unipolar lidelse?

Jeg synes du skal forsøke Lamictal eller Lithionit (litium).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260388-unipolar-lidelse/#findComment-2078604
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...