Gå til innhold

Jeg tror jeg kanskje er i ferd med å bli virkelig gal.

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker annet nick nå

Dette blir kanskje historiens mest usammenhengende innlegg. Tankene mine henger ikke sammen. Jeg er så sint, så glad, så frustert, så engasjert, så positiv, så negativ. Stor karusell inni hodet. Jeg vet snart ikke hva jeg tenker.

I et øyeblikk tenker jeg på hvordan jeg best kan ta livet mitt, i et annet øyeblikk hva jeg skal ha på meg når jeg skal vinne Eurosong.

Ikke får jeg sove. Jeg spiser ikke, og så spiser jeg altfor mye. Så blir jeg kvalm, kaster opp, får angst. Knasker litt piller.

Baker en kake, baker en kake til. Spiser. Spyr. Steker pannekaker. Lurer på om jeg skal sende dem i posten til noen jeg ikke liker. Lurer på hvordan de ville smake med vaniljesaus og kaviar. Prøver. Blir kvalm. Kaster opp. Styrker meg på litt kake.

Så ser jeg 4 tv-program på en gang. Tar tiden og bytter kanal hver 15 sek.

Synes alt lukter vondt. Sjekker hele leiligheten på jakt etter hva som stinker. Prøver å sove. Gir opp. Lurer på om det går an å brenne kaken.

Bruker tid på internett. Sender noen e-poster. Kjøper noe småtterier. Ser etter leilighetsannonser. Kanskje jeg burde flytte. Til et sted uten kake og ting som stinker.

Lurer på hva som er best å spy i. Do eller bøtte? Fordelen med bøtte er at da kan man sitte på do samtidig. Det kan jo være praktisk. Dessuten kan man gå litt rundt omkring med den.

Jeg har vondt i magen. Tror dere det er gallestein? Magesår? Kreft? Jeg er redd for å få kreft Veldig redd. Får ikke puste når jeg tenker på det.

Beklager langt innlegg. Det var bare det jeg tenkte på akkurat nå. Hvordan føles det å være i mitt hode?

Fortsetter under...

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Jeg tror ikke det føles særlig godt for deg akkurat nå,

men ting kan bli bedre husk det og de kommer nok til å bli det

vanskelig å tro det når det brenner som værst .. I know.

Klemmer

Jeg må jo si at dette var trolig det beste innlegget jeg har lest! Du tar opp et tema som tydeligvis er vondt for deg, men på en måte som gjør det hele litt morsomt også.. Jeg ser frustrasjonen og smerten, men jeg ser også at du har humor og evnen til å bagatellisere det litt. Slikt hjelper i mitt tilfelle.

Og jeg kjenner meg igjen. Er du gal, er jeg det også! ;-)

Hilsen din medsøster...

Gjest Jente31

Jeg må jo si at dette var trolig det beste innlegget jeg har lest! Du tar opp et tema som tydeligvis er vondt for deg, men på en måte som gjør det hele litt morsomt også.. Jeg ser frustrasjonen og smerten, men jeg ser også at du har humor og evnen til å bagatellisere det litt. Slikt hjelper i mitt tilfelle.

Og jeg kjenner meg igjen. Er du gal, er jeg det også! ;-)

Hilsen din medsøster...

Det samme tenkte jeg også:)

Jeg måtte le litt for meg selv da jeg leste det i går, men torde liksom ikke si det, av respekt for innskriver siden jeg ikke kjenner vedkommede og vet hvordan han/hun vil tolke det.. men nå tør jeg å si det, og jeg må si at jeg kjenner meg så til de grader igjen!

Mitt hode er også temmelig kaotisk til tider - noen ganger må jeg spørre meg selv hvorfor jeg i hele tatt tenker på alt tullballet jeg gjør. Tanker som ikke har mening i hele tatt.

Ikke rart man blir mentalt sliten, spør du meg.. Hilsen enda en "gal" medsøster:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...