Gå til innhold

Er jeg veldig hårsår mht psykologen?

Anbefalte innlegg

Jeg skrev her inne for et par år siden under et annet nick. Holdt meg unna en lang stund nå, har liksom ikke hatt behov. Men nå renner det over for meg.

Fikk henvisning til psykolog av legen min da jeg i høst ble langtidssykemeldt fra jobben fordi jeg er så enormt stabil i hodet. Hører med til historien at jeg mistet verdens snilleste omsorgsfulle private terapeut i februar.Ville ikke ha ny egentlig, men så gikk selvfølgelig til helvete. Selvstøtte er et fremmedord.

Jeg fikk etter 20 brev rundt i oslo napp hos et krapyl av ei kjærring som jeg egentlig ikke likte fra første time. Men hun tilbød meg dobbelttime fast tid hver uke fra nyåret, og to timer før jul. Desperat som jeg var ville jeg forsøke.

Jeg fikk først en time, så kunne hun ikke ta meg inn igjen før etter seks uker. Greit nok. Så kommer jeg da etter seks uker og møter dette:

Har du vært her før?

- eh, ja?

- ja, da trenger vi ikke håndhilse...

hun virket skikkelig sliten og irritrert, men spurte litt om historie osv. jeg tenkte dette var da greit nok. Dobbeltime hadde hun visst glemt, varte nøyaktig tre kvarter.Ny time om 14 dager.

Da var hun 15 min for sen, noe som kan skje.Men jeg fikk ikke ekstra tid, vi avsluttet etter en halvtime. skikkelig kjipt var det.

Dette er nå tre uker siden.vi glemte å avtale ny time, men jeg antok at det var den samme tiden.Jeg sendte henne en mld i går om når det er for å være sikker.

Svar:kontakter deg i morgen. Det var alt. Har hun tatt kontakt? nei!

Føler meg helt lost.drittkjerring. Hun har jo tydeligvis ikke kapasitet til å holde styr på avtalene sine. kunne godt spart meg for dette jeg as. Fikk litt håp, men det brast fort.

Fortsetter under...

Har du tatt det opp med henne? Still henne noen spørsmål og hør om hun er fornøyd med måten hun gjør jobben sin på. Du har ikke noe å tape. Enten skjerper hun seg eller så mister du en dårlig psykolog.

Nei, jeg har jo ikke det. en del av problemet mitt er at jeg er snill flinkis og konfliktsky som bare det. Lurer nesten på om dama provoserer med vilje så jeg skal eksplodere. Jeg gjør jo det da, her på dol...

takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...