Gå til innhold

Takk DOL - for at dere finnes.

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Var til legen idag. Glemte å spørre om sovemedisin - men kan jo hende søvnen retter seg:)

Vil bare fortelle dere at jeg fortalte legen at jeg har hatt så god hjelp av nhd/dere andre.

At jeg ikke hadde "overlevd" denne tunge tiden uten dere.

Og at jeg har kommet langt ved å få svar og råd på veien.

Det tror jeg han også var glad for :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260505-takk-dol-for-at-dere-finnes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Vi har god bruk for deg her inne også!:=)

Klem fra

Takk, setter stor pris på litt tilbakemelding:) Vil gjerne gjøre litt nytte for meg jeg også..prøver iallfall:)

Liker ikke bare å "ta". Og så hater jeg å bli for fremtredende/pågående..blir liksom så usikker..har jo skrevet endel her siste mnd så..

Men hadde det ikke vært for dere, vet jeg ikke hvordan det ville gått med meg, for å være ærlig.

Legen syns også jeg har gjort fremskritt. Hadde dere møtt meg ville dere forstått hva jeg mener:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...