Gå til innhold

Imovane og svimmelhet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir ganske ustø iallfall, like "morsomt" hver gang hvis jeg må opp etter at de har begynt å virke. Hvis jeg er noenlunde avslappet vel og merke - hvis jeg er for urolig eller giret virker de dårlig, og da blir jeg ikke ustø heller. Så kanskje det er søvnigheten?

(hei forresten :) )

Er det ikke en herlig følelse :-) Imovane skal tas på sengenkanten, og det vil si -på sengekanten-, du skal ikke rave rundt i naboens blomsterbed etter inntak av imovane bibben.

Godt nytt fuckings år!

Vel, naboens blomsterbed ligner nå en nypløyd åker, men jeg fikk deretter heldigvis ett par timers søvn. men, så da...får jeg nesten si...hvor bliver resten av virkingen av?

Det rare var at akkurat i overgangen til den horisontale stilling fikk jeg et matkick, ja også det som om jeg var ruset på ett eller annet. Litt freaky opplevelse det hele.

Men når jeg så fikk lagt meg sloknet jeg som ett lys, og det var jo nettopp ønsket!

Trengte å unngå for mye grubling og vanskelige tanker akkurat nå.

Vel, naboens blomsterbed ligner nå en nypløyd åker, men jeg fikk deretter heldigvis ett par timers søvn. men, så da...får jeg nesten si...hvor bliver resten av virkingen av?

Det rare var at akkurat i overgangen til den horisontale stilling fikk jeg et matkick, ja også det som om jeg var ruset på ett eller annet. Litt freaky opplevelse det hele.

Men når jeg så fikk lagt meg sloknet jeg som ett lys, og det var jo nettopp ønsket!

Trengte å unngå for mye grubling og vanskelige tanker akkurat nå.

Matkick har jeg hørt flere har snakket om. Jeg tror rett og slett du tar den for tidlig, Imovanen altså. Den varer kun i noen få timer og skal hjelpe med å "falle i søvn", for å bevare søvnen brukes ofte andre medikamenter. Forsøk den noen dager til, og forsøk å ta den mye senere, du er jo et nattdyr vet du!

Annonse

Matkick har jeg hørt flere har snakket om. Jeg tror rett og slett du tar den for tidlig, Imovanen altså. Den varer kun i noen få timer og skal hjelpe med å "falle i søvn", for å bevare søvnen brukes ofte andre medikamenter. Forsøk den noen dager til, og forsøk å ta den mye senere, du er jo et nattdyr vet du!

Ja, og nå sitter jeg her, med den mystiske, beske smaken i munnen...og søvnen har blitt borte, kanskje den har tatt en ny runde bort til naboens blomsterbedd?!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...