Gå til innhold

Nhd/andre - Sammenbrudd, reaksjon eller søvnmangel...?

Anbefalte innlegg

PS: Det du skrev om endring tidligere i dag, fikk meg til å få opp øynene litt idag. At dette kan være en reaksjon på at jeg er kommet videre.

Det har vært skremmende di siste dagene.. derfor disse innleggene. Men nå er jeg altså en erfaring rikere, ved en evt neste gang vet jeg at dette ikke er "farlig". Så tusen tusen takk, du har hjulpet mer enn du aner:)

Håper du gikk deg tur den dagen forresten, og at du fikk kjøpt deg røyk;)) Klem fra

Joda:-)

Ha en fin dag! Det skal i allefall jeg ha;-)

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Joda:-)

Ha en fin dag! Det skal i allefall jeg ha;-)

Håper du får en fin helg, cathlin.

Jeg har fått sovet ut skikkelig,

nå føler jeg meg mye bedre, det ble nok som du skrev, litt for mange tanker siste tiden. Noe som endte med søvnløshet osv..

Beklager at det ble litt syting, det var ikke meningen :)) Kansje var det det som skulle til også, bare få ut gørra.

Jeg har ihvertfall lært og fått en ny erfaring. Takk, igjen:-)

Gjest Jente31

Det virker som om jeg har såret deg med det jeg skrev, det var ikke meningen.

Det jeg mente å formidle var primært at det er mer konstruktivt for deg å fokusere på at du faktisk er blitt henvist videre, i stedet for å lure på om det er noe du kunne ha gjort for å bli tatt "mer på alvor".

Du kan selvfølgelig bestille timer hos fastlegen og forsøke å nyttiggjøre deg disse i ventetiden, men fastleger har ulikt talent i forhold til slike samtaler.

Jeg har fått sovet ut nå. Og du hadde så rett. Det var ikke meningen å gå til motangrep. Noe jeg er lei meg for. Du forsøkte jo bare å hjelpe.

Likevel hadde du rett imye av det du skrev. Jeg var kommet på feil spor. Glemte å fokusere på det positive i stedet for det negative.

Det har vært for mange tanker siste tiden. Noe som endte med søvnløshet, negative tanker osv:

Jeg valgte å åpne opp sekken som ikke har vært åpnet på mange år, men jeg innser at det ikke har vært så klokt. Nå skal jeg prøve å lukke den igjen, til jeg har kommet under behandling og kan åpne den under litt mer kontrollerte/betryggende former.

Takk igjen, for at du vekket meg. du vet visst hva du snakker om:)

Jeg har fått sovet ut nå. Og du hadde så rett. Det var ikke meningen å gå til motangrep. Noe jeg er lei meg for. Du forsøkte jo bare å hjelpe.

Likevel hadde du rett imye av det du skrev. Jeg var kommet på feil spor. Glemte å fokusere på det positive i stedet for det negative.

Det har vært for mange tanker siste tiden. Noe som endte med søvnløshet, negative tanker osv:

Jeg valgte å åpne opp sekken som ikke har vært åpnet på mange år, men jeg innser at det ikke har vært så klokt. Nå skal jeg prøve å lukke den igjen, til jeg har kommet under behandling og kan åpne den under litt mer kontrollerte/betryggende former.

Takk igjen, for at du vekket meg. du vet visst hva du snakker om:)

Det er fasinerende å se hvordan du er i en reflekterende prosess; du klarer å se ting fra flere sider samtidig som du også klarer å uttrykke dine umiddelbare følelser.

Håper du ikke må vente altfor lenge på utredning og behandling siden du er så motivert for å ta fatt i ting.

Gjest Jente31

Det er fasinerende å se hvordan du er i en reflekterende prosess; du klarer å se ting fra flere sider samtidig som du også klarer å uttrykke dine umiddelbare følelser.

Håper du ikke må vente altfor lenge på utredning og behandling siden du er så motivert for å ta fatt i ting.

for hyggelig tilbakemelding. Det setter jeg stor pris på.

Skal forsøke å legge alt på hylla en stund nå, og la utreder ta seg av resten. Tror nok det er det beste:-)

Du synes å være et engasjerende menneske med sterke/fornuftige meninger som iallefall virker positivt inn på meg! Er takknemlig for at du fører meg på riktig spor.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...