Gå til innhold

kan man få dekket utgifter til førerkortet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom man fyller kravene for å få "trygdebil", men ikke har førerkort, dekkes utgiftene til kjøreopplæring.

Men hvorvidt sosial angst er en diagnose som gir en slik mulighet, vet jeg ikke. Det er jo også andre krav som må oppfylles i såfall.

Dersom man fyller kravene for å få "trygdebil", men ikke har førerkort, dekkes utgiftene til kjøreopplæring.

Men hvorvidt sosial angst er en diagnose som gir en slik mulighet, vet jeg ikke. Det er jo også andre krav som må oppfylles i såfall.

Takk for svar..:)

Hvem får trygdebil?

Sliter med litt mere enn sosial angst!

Er det en psykolog med driftsavtale du går til, kan det jo evt.være et alternativ å få drosjerekvisiisjoner for transporten til og fra timene, da.

Da inngår jo slike egenandeler i "Egenandelstak 1".

Huff ..ja!kanskje jeg må sjekke muligheten for dette?

Det koster meg 400kr (en vei)med taxi.

Så det går ganske hardt utover økonomien de gangene jeg ikke klarer å ta buss.

Er hos psykologen og psykepleier en gang i uken+psykiater en gang i månden.

Det er dyrt å være psyk:(

Annonse

Takk for svar..:)

Hvem får trygdebil?

Sliter med litt mere enn sosial angst!

Folk som pga fysike handicap ikke kan kjøre en vanlig bil, tror jeg. En bli som f.eks har alle spaker på venstre side om man mangler (førlighet) i høyre arm.

mvh

Huff ..ja!kanskje jeg må sjekke muligheten for dette?

Det koster meg 400kr (en vei)med taxi.

Så det går ganske hardt utover økonomien de gangene jeg ikke klarer å ta buss.

Er hos psykologen og psykepleier en gang i uken+psykiater en gang i månden.

Det er dyrt å være psyk:(

Men du kan vel få taxirekvisisjon og skrive det på egenandelskortet? 116 kr i egenandel hver vei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...