Gå til innhold

NHD spørsmål om AD

Anbefalte innlegg

Gjest xyprexaa

Jeg tåler ikke ssri, og ble veldig urolig av aurorix, .greide nesten ikke sitte stille) Tolvon fikk jeg og voldsom hangover av.

Men må bare forsøke noe, for jeg orker ikke mere uten AD nå.

Kan de gamle tca hjelpe meg mot

Somatisert GAD, sosial angst, panikkangst, og depresjon-

Du som har holdt på i noen år har vel ha en formening om hvilken jeg bør prøve.

Jeg tenker på enten sarotex, surmontil eller sinequan.

Sinequan har jeg forresten prøvd uten hell. Men da var jeg ikke deprimert eller hadde panikkangtst. Prøvde det mot somatisert GAD.

Hvilken av de syntes å ha best effekt på overnevnte plager, og minst bivirkninger. Vet det er individuellt, men noen gikk vel for å være bedre da som nå.

Kunne eventuellt liten dose remeron roe ned og ta bort angst sammen med aurorix. Da jeg prøvde den var det også mot somatisert gad/(sosilangst), men den hjalp lite på sosialangst og så fikk søvntrøbbel. Men den er det ad jeg har prøvd som har gikk mest energi.

Jeg har ingen andre og spørre da psykiatikeren min har sluttet i sin private praksis og fastlegen synes ikke å ha greie på tca.

Bruker 2,5 mg cyprexa som må kunne kombineres. Greier ikke slutte med den heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260644-nhd-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-ad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sammenick

NHD håper du leser dette.

Det at du så elegant hopper over alle mine spørmål når det gjelder medisinrådgiving, fordi jeg reagerte "atypisk" på cipralex, det gjør meg desverre redd for å prøve noe annet. Og jeg har det virklelig vondt. Jeg har skrevet så mye om meg selv her, og jeg vet at jeg må ta den endelige avgjørelsen selv, men jeg trenger råd fra en fagmann.. Men at du overser mine sårt svartrengende spørsmål --- det skremmer meg som sagt. Får en "liten stemme inni" meg til å advare meg mot alle AD siden du liksom ikke tør komme inn på temaet engang:=(( er AD virkelig så farlig for meg gnager det i hodet mitt.

Spurte jo bare om gamle tca hvilket som var det bestvirkende og mest brukte. Og om det kunne knekken på slike plager som jeg sliter med.

I tråden over skriver jeg hvordan jeg har det etter cipralex. Det er fryktelig å ha det slik.

Gjest Megler Smekk

NHD håper du leser dette.

Det at du så elegant hopper over alle mine spørmål når det gjelder medisinrådgiving, fordi jeg reagerte "atypisk" på cipralex, det gjør meg desverre redd for å prøve noe annet. Og jeg har det virklelig vondt. Jeg har skrevet så mye om meg selv her, og jeg vet at jeg må ta den endelige avgjørelsen selv, men jeg trenger råd fra en fagmann.. Men at du overser mine sårt svartrengende spørsmål --- det skremmer meg som sagt. Får en "liten stemme inni" meg til å advare meg mot alle AD siden du liksom ikke tør komme inn på temaet engang:=(( er AD virkelig så farlig for meg gnager det i hodet mitt.

Spurte jo bare om gamle tca hvilket som var det bestvirkende og mest brukte. Og om det kunne knekken på slike plager som jeg sliter med.

I tråden over skriver jeg hvordan jeg har det etter cipralex. Det er fryktelig å ha det slik.

Det er ikke noen selvfølge at en får svar fra NHD her. Jeg har bare fått svar én gang;(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...