Gå til innhold

Toalettproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest profilE

Hei,

Har slitt en del med noe som er jeg synes er litt flaut å prate om. Jeg sliter med å få tisset på fremmede toaletter eller når jeg ved det er noen som venter på meg. Heller ikke dersom det ikke går ann å låse døra til toalettet eller det bare er båser og folk utenfor. Ofte må jeg bare gi opp og heller holde meg, noe som ikke er særlig behagelig. På reiser så er det jo ikke altid så greit å finne et toalett som virker "tillitsvekkende" nok.

Noen som har vært borti noe lignende eller har råd, da ikke jeg vet ikke om det er noe som det går ann å gjøre noe med eller en bare må leve med det.

Er mann om det har noe å si. Jeg har slitt med det stort sett hele livet, ihvertfall så lenge jeg kan huske. En annen ting jeg heller ikke tør er å bruke urinaler, skjønner ikke hvordan folk klarer det. Blir helt fortvilet noen ganger, hvorfor får jeg ikke bare til å tisse når jeg må?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260718-toalettproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elvira 76

Jeg er ikke mann. men ditt problem har jeg hørt om. Det var en mann som skrev inn til en selvhjelpspalte i et blad om dette her. og det er et vanlig problem. På samme måte som vi kvinner kan ha problemer med å gå på do på offentlige toaletter.

Hjelper det å øve seg på toalettet når det ikke er andre der?.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260718-toalettproblemer/#findComment-2082251
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...