Gjest litt rart spørsmål fra meg Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Kan urin terapi hjelpe mot psykiske problemer? 0 Siter
Gjest Megler Smekk Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Hva i alle dager er "urin terapi"? 0 Siter
vanilje Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hva i alle dager er "urin terapi"? http://www.dagbladet.no/dinside/2006/12/31/487475.html 0 Siter
vanilje Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Kan jeg aldri tenke meg, blir helt kvalm bare av å tenke på det... 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/12/31/487475.html Uff.. UFF!! Det der synes jeg var for ille. Mitt forhold til urin : Jeg var 5-6år, katten stod oppå bordet, jeg sa etteeller annet med stor åpen munn ved siden av bordet. Ja, han traff.. *HYYYL* Så har fått helt urinsperre her i allefall. Men de har kansje urin drikking terapi, og kurs kanskje?! How to...nei, bleh, kjenner fortsatt kattepiss smaken i munnen den dag idag 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Det føyer seg inn i rekken av udokumentert tullballeri som kommer fra "alternativ terapi". 0 Siter
vanilje Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Uff.. UFF!! Det der synes jeg var for ille. Mitt forhold til urin : Jeg var 5-6år, katten stod oppå bordet, jeg sa etteeller annet med stor åpen munn ved siden av bordet. Ja, han traff.. *HYYYL* Så har fått helt urinsperre her i allefall. Men de har kansje urin drikking terapi, og kurs kanskje?! How to...nei, bleh, kjenner fortsatt kattepiss smaken i munnen den dag idag Nå påstås det jo at urin er sterilt (noe jeg heller aldri kommer til å forstå...). Men bare tanken på å drikke sin egen urin...eller, at det faktisk skal hjelpe for noe.....I rest my case... 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Nå påstås det jo at urin er sterilt (noe jeg heller aldri kommer til å forstå...). Men bare tanken på å drikke sin egen urin...eller, at det faktisk skal hjelpe for noe.....I rest my case... får være så steril den vil, piss smaker det jo likefult ja! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Nå påstås det jo at urin er sterilt (noe jeg heller aldri kommer til å forstå...). Men bare tanken på å drikke sin egen urin...eller, at det faktisk skal hjelpe for noe.....I rest my case... Har du bakterier i urinen har du jo urinveisinfeksjon, da. :-) Jeg har ingen formening om dette eller :-) 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Har du bakterier i urinen har du jo urinveisinfeksjon, da. :-) Jeg har ingen formening om dette eller :-) men bakteriene kommer jo fra bakterier fra avføring som har kommet i urinen ved at du f.eks tørket feil vei. det er slik at det aldri er påvist at urin har skadet noen å drikke det eller påført smitte, slik som blod etc. (Men urin som står lenge ute blir dårlig!) men ikke at det er helsebringende.. 0 Siter
Mihra Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg synes det å drikke sin egen urin automatisk burde føre til tvangsinnleggelse. Man kan umulig være frisk i hodet hvis man gjør noe slikt frivillig! :-) 0 Siter
vanilje Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Jeg synes det å drikke sin egen urin automatisk burde føre til tvangsinnleggelse. Man kan umulig være frisk i hodet hvis man gjør noe slikt frivillig! :-) beste svaret ang dette hittil :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 men bakteriene kommer jo fra bakterier fra avføring som har kommet i urinen ved at du f.eks tørket feil vei. det er slik at det aldri er påvist at urin har skadet noen å drikke det eller påført smitte, slik som blod etc. (Men urin som står lenge ute blir dårlig!) men ikke at det er helsebringende.. Sant nok :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.