Gå til innhold

Er det flere enn meg som synes Cåre Conradi er kjekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kåre Conrdi er veldig kjekk, har både utseende og utstråling som gjør meg mo i knærne.

Men han sank mange hakk da mobilbildene florerte, og har ikke klatret opp igjen enda.

Men hvorfor sank han i kjekkhet pga bildene? Det var jo bare morsomme bilder. Spesielt svømmebrillebildet.

;-P

Og ellers...det er vel mange som har tilsvarende bilder. Skjønt det er jo en fordel å ikke være kjendis da.

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

12

• tula

11

• Gyda

5

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men hvorfor sank han i kjekkhet pga bildene? Det var jo bare morsomme bilder. Spesielt svømmebrillebildet.

;-P

Og ellers...det er vel mange som har tilsvarende bilder. Skjønt det er jo en fordel å ikke være kjendis da.

Svømmebrillebildet har jeg ikke sett.

Det er nok mange som har lettkledde bilder på mobilen. Men å stå og ta bilde av seg selv forann speilet? Nei, det er så tenåringsaktig at jeg fikk en flau smak i munnen.

Bildene av dama hans derimot, var bare nydelige og heller høynet enn senket hennes status.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Disse bildene nå igjen!

Jeg har fremdeles ikke sett de jeg:( Føler meg som en frik! Eneste i landet som ikke har sett de berømte mobil-bildene:(

Det er sikkert flere i Norge som ikke har sett dem *trøste, trøste*

Selv så fikk jeg dem over msn fra en snill doler, så det kan være lønnsomt å ha kontakt med noen her inne :-)

Skrevet

Han er jo ikke støgg,men det er noe udefinerbart kvalmt over ham.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

;-P

Rettelse:

Nå har jeg også sett svømmebrillebildet. En snill sjel sendte meg det nå, og ja det var faktisk morsomt!

Gjest Underskrift
Skrevet

Han er jo så lav, at jeg ikke klarer og finne han attraktiv.

Syns han var kjekk før jeg så han i real life.

Bildene gjorde vel ikke saken bedre. Men samboern hans er mye penere uten klær enn med.

*missunlig på den kroppen*

vennlig hilsen

Gjest Aviaana
Skrevet

Selv så fikk jeg dem over msn fra en snill doler, så det kan være lønnsomt å ha kontakt med noen her inne :-)

har denne doleren bildene fortsatt?

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg har di i alle fall på jobb mailen min.

Kan maile di til en fiktivmailadresse og vidre til deg på mandag.

Men det er sikkert noen andre som kan hjelpe deg:o)

Vennlig hilsen

Skrevet

Svømmebrillebildet har jeg ikke sett.

Det er nok mange som har lettkledde bilder på mobilen. Men å stå og ta bilde av seg selv forann speilet? Nei, det er så tenåringsaktig at jeg fikk en flau smak i munnen.

Bildene av dama hans derimot, var bare nydelige og heller høynet enn senket hennes status.

Tror nok bare han gjorde det for moro skyld.

Forøvrig er jeg enig i at bildene av dama hans var fine.

:-)

Skrevet

Joda, kjekk nok - men ikke noe skikkelig mannfolk.

Skrevet

Han er jo så lav, at jeg ikke klarer og finne han attraktiv.

Syns han var kjekk før jeg så han i real life.

Bildene gjorde vel ikke saken bedre. Men samboern hans er mye penere uten klær enn med.

*missunlig på den kroppen*

vennlig hilsen

Å? Jeg synes hun ser litt blubbete ut jeg, men jeg har ikke sett de berømte bildene da.

Skrevet

Dersom du fremdeles har de, er du hjertelig velkommen til å sende de videre til meg *smiske-smiske*

[email protected]

Gjest Underskrift
Skrevet

Å? Jeg synes hun ser litt blubbete ut jeg, men jeg har ikke sett de berømte bildene da.

Jeg syns heller ikke hun ser spes bra ut med klær, men uten er hun mer sveisen en meg i alle fall.

Skrevet

Vel, hun er ikke sylslank nei, men bildene var fine likevel.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det har h*n sikkert. Dessuten så har jo jeg dem nå :)

Gjest Aviaana
Skrevet

Det har h*n sikkert. Dessuten så har jo jeg dem nå :)

Hvor mange bilder er det snakk om ?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Dersom du fremdeles har de, er du hjertelig velkommen til å sende de videre til meg *smiske-smiske*

[email protected]

Smisking funker alltid :)

Skrevet

6-7 stykker tror jeg det var

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Totalt vet jeg ikke. Jeg har 4. To av dama i dusjen, et svømmebrillebilde og et bare av Conradi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...