Gå til innhold

Er det flere enn meg som synes Cåre Conradi er kjekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smisking funker alltid :)

Tuusen takk;o)

Og fy f... så fjernt!

Holder på å le meg fillete her jeg sitter;o)

Går det an?..

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

12

• tula

11

• Gyda

5

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Han er kjekk, men han er _ikke_ sexy. Altfor kjedelig.

ylvali1365381015
Skrevet

Tjaaa... Stygg er han jo ikke...

En relativt kjekk, men "ufarlig" mann, og da sikter jeg til andre ting enn testosteron og fysikk...

Han virker bare veldig pretensiøs og påtatt, men jeg har jo ikke møtt ham. For virkelig å kunne avgjøre i hans tilfelle, måtte jeg snakket med fyren.

Han har et kjedelig regelmessig ansikt (om enn pent), og ellers lite som treffer meg, bortsatt fra at han sikkert er en koselig fyr. (For det ror jeg han er, dersom mine fordommer og kognitive skjemaer stemmer).

Men oppsiktsvekkende i den grad at jeg ville definert ham som kjekk i en kjendisverden overstrømmet av pin-ups? Nei...

Men hadde jeg truffet en privatperson som ikke automatisk ble sammenlignet med andre kjendiser som bruker alt de har av krefter på utseendet, ville jo dommen vært annerledes.

Han er vel alt i alt en relativt kjekk fyr.

Herremin, svaret er altså ja! ;-P

(har du sett maken til overomstendelig svar???!!!) :-D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tuusen takk;o)

Og fy f... så fjernt!

Holder på å le meg fillete her jeg sitter;o)

Går det an?..

Er du enig i at han ikke virket fullt så tiltrekkende nå?

Skrevet

Jupp!

De bildene der trakk ham ned en hel haug med poeng;)

Gu`så teit!!!

Syntes ikke han var så innmari tiltrekkende før heller. Pen, men ikke min type!

Skrevet

Men hvorfor sank han i kjekkhet pga bildene? Det var jo bare morsomme bilder. Spesielt svømmebrillebildet.

;-P

Og ellers...det er vel mange som har tilsvarende bilder. Skjønt det er jo en fordel å ikke være kjendis da.

Enig! Bildene gjorde bare at han ikke virka fullt så perfekt og kjedelig lengre :-)

Skrevet

Jupp!

De bildene der trakk ham ned en hel haug med poeng;)

Gu`så teit!!!

Syntes ikke han var så innmari tiltrekkende før heller. Pen, men ikke min type!

Skikkelig teit, ja, men er det ikke deilig å se at han ikke er helt perfekt? ;-)

Før virka han jo såå hellig at jeg fikk noia. Nå skjønner jeg at han egentlig ikke er det spøtt bedre enn hvermansen *hehe*

Skrevet

Skikkelig teit, ja, men er det ikke deilig å se at han ikke er helt perfekt? ;-)

Før virka han jo såå hellig at jeg fikk noia. Nå skjønner jeg at han egentlig ikke er det spøtt bedre enn hvermansen *hehe*

Han fikk glorien godt tredd nedover huet der ja;)

For ikke å snakke om ei ripe i den perfekte lakken! Bortsett fra dama hans da, som bare så flottere ut enn med klær:(

Litt rart å se egentlig _hvor_ alminnelige de er! Før trodde jeg at pene kjendiser ikke gikk på do en gang.Og at de ikke kunne rape eller prompe osv.

Også viser det seg at de er helt på høyde like teit som hvermansen.

Deilig!

Skrevet

Kåre er absolutt kjekk. (Selv om snoppen hans ikke var spesielt å skryte av...)

Skrevet

Han fikk glorien godt tredd nedover huet der ja;)

For ikke å snakke om ei ripe i den perfekte lakken! Bortsett fra dama hans da, som bare så flottere ut enn med klær:(

Litt rart å se egentlig _hvor_ alminnelige de er! Før trodde jeg at pene kjendiser ikke gikk på do en gang.Og at de ikke kunne rape eller prompe osv.

Også viser det seg at de er helt på høyde like teit som hvermansen.

Deilig!

Ja, ikke sant ;-)

Skrevet

Kåre Conrdi er veldig kjekk, har både utseende og utstråling som gjør meg mo i knærne.

Men han sank mange hakk da mobilbildene florerte, og har ikke klatret opp igjen enda.

Helt enig!

Gjest milliee
Skrevet

kan du sende til meg også?? har aldri sett dem.

du er en fantastisk nydelig person *smiske*

:)

[email protected]

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg oppfattet ham ikke som hellig før, bare fantastisk sjarmerende og kjekk. Når jeg så inn i øynene hans på TV, så kjente jeg det krible i magen.

Når jeg nå ser han, så klarer jeg fortsatt å se at han er min type og at han er kjekk, men den kriblende følelsen er borte og jeg oppfatter ham ikke som så sjarmenende lenger.

Så det går kun på følelser, ikke fornuft.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

kan du sende til meg også?? har aldri sett dem.

du er en fantastisk nydelig person *smiske*

:)

[email protected]

Så mye smiger er det lenge siden sist jeg ble forunt.

*Fornøyd*

Skrevet

Jeg oppfattet ham ikke som hellig før, bare fantastisk sjarmerende og kjekk. Når jeg så inn i øynene hans på TV, så kjente jeg det krible i magen.

Når jeg nå ser han, så klarer jeg fortsatt å se at han er min type og at han er kjekk, men den kriblende følelsen er borte og jeg oppfatter ham ikke som så sjarmenende lenger.

Så det går kun på følelser, ikke fornuft.

Det er sikkert fordi du har sett snoppen hans *flire*

Jeg ser jo at han er kjekk å se på, men langt fra min type. Jeg har det ikke med å falle for de aller peneste (men ikke si det til gubben da ;-))

For mange år siden var det en meget pen fyr som falt for meg. Alle venninnene var misunnelige og ingen av dem kunne skjønne at jeg ikke var forelska i han. Han var både hyggelig og pen, men altfor pen i mine øyne (ikke skjønner jeg at han falt for meg heller *hehe*).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...