Gå til innhold

Er det flere enn meg som synes Cåre Conradi er kjekk?

Anbefalte innlegg

Gjest Signert
Skrevet

Jeg syntes det inntil jeg fikk bilder av hans edlere deler i mailboksen. Æsj.

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

12

• tula

11

• Gyda

5

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er sikkert fordi du har sett snoppen hans *flire*

Jeg ser jo at han er kjekk å se på, men langt fra min type. Jeg har det ikke med å falle for de aller peneste (men ikke si det til gubben da ;-))

For mange år siden var det en meget pen fyr som falt for meg. Alle venninnene var misunnelige og ingen av dem kunne skjønne at jeg ikke var forelska i han. Han var både hyggelig og pen, men altfor pen i mine øyne (ikke skjønner jeg at han falt for meg heller *hehe*).

"Det er sikkert fordi du har sett snoppen hans *flire*"

Sikkert :(

Og den slappe pølsa var ikke mye å bli sjarmert over.

Det er vel ikke så rart at en pen mann falt for deg, du er flott både utvendig og som person!

Jeg faller for pene menn, men bare om de har utstråling. Er de bare fløtepuser, så frister de ikke. Og jeg kan falle for menn som ikke (objektivt) er pene, men som har den berømte sjarmen og utstrålingen.

Den godeste Trond Espen Seim, har jeg fortsatt til gode å se noe sexy ved... Selv om han har en flott kropp.

Skrevet

Jeg syns heller ikke hun ser spes bra ut med klær, men uten er hun mer sveisen en meg i alle fall.

Det forteller meg ikke så mye, men ok:-)

Skrevet

Vel, hun er ikke sylslank nei, men bildene var fine likevel.

Siden jeg ikke har sett bildene får jeg bare tro dere:-) Synes hun virker ganske slapp i fisken med klær på, og sånt pleier gjerne å vises enda bedre uten klær.

Skrevet

Det er vel ikke så rart at en pen mann falt for deg, du er flott både utvendig og som person!

Jeg faller for pene menn, men bare om de har utstråling. Er de bare fløtepuser, så frister de ikke. Og jeg kan falle for menn som ikke (objektivt) er pene, men som har den berømte sjarmen og utstrålingen.

Den godeste Trond Espen Seim, har jeg fortsatt til gode å se noe sexy ved... Selv om han har en flott kropp.

"Sikkert :( Og den slappe pølsa var ikke mye å bli sjarmert over."

Det var jo bare et morsomt bilde dah...han er sikkert mer sexy med stå.

Men du, jeg er enig med togli jeg, at det er greit å ha sett at de er som hvermansen også. Tar bilder for moro skyld og sånn.

Og å ta bilde for moro skyld når den ikke står som en flaggstang syns jeg bare viser at fyren har sans for humor.

Så jeg liker fortsatt Conradi jeg. :-)

Og Trond Espen Seim er fortsatt rå. hehe

Skrevet

Takk:-)

Ja, de må se litt "rå" ut, som Trond Espen Seim ;-)

Fløtepuser er ikke helt min stil, men det er bare bra at de har en myk side. Ække greit å være mann, du ;-)

Gjest milliee
Skrevet

Så mye smiger er det lenge siden sist jeg ble forunt.

*Fornøyd*

Fordi du fortjener det :-)

Gjest milliee
Skrevet

Siden jeg ikke har sett bildene får jeg bare tro dere:-) Synes hun virker ganske slapp i fisken med klær på, og sånt pleier gjerne å vises enda bedre uten klær.

hun har alltid sett litt kraftig ut på tv ja, men på disse bildene er hun fin in the nuuude...

men soppen til kåre var litt.....:o

Angelica :o)
Skrevet

Han var småkjekk helt til jeg ble bombadert med tisselurbilder av han :S

Gjest Aviaana
Skrevet

Han fikk glorien godt tredd nedover huet der ja;)

For ikke å snakke om ei ripe i den perfekte lakken! Bortsett fra dama hans da, som bare så flottere ut enn med klær:(

Litt rart å se egentlig _hvor_ alminnelige de er! Før trodde jeg at pene kjendiser ikke gikk på do en gang.Og at de ikke kunne rape eller prompe osv.

Også viser det seg at de er helt på høyde like teit som hvermansen.

Deilig!

men hvordan går det ann å være så korka at man har intime bilder på mobilen?. Det må vel ha streifet dem at mobilen kunne bli stjålet eller mistet?. Og konsekvensene det får når en er kjendis..

laguna1365380434
Skrevet

Nope..Han kan du få ha helt i fred for meg..;-) Utseende hans beveger meg ikke en millimeter, han er for glætt, og på mange måter akkurat sånn jeg _ikke_ vil ha dem.

:-)

Gjest Aviaana
Skrevet

Nope..Han kan du få ha helt i fred for meg..;-) Utseende hans beveger meg ikke en millimeter, han er for glætt, og på mange måter akkurat sånn jeg _ikke_ vil ha dem.

:-)

ser visst ikke ut til at jeg kan få han helt for meg selv likevel :(

laguna1365380434
Skrevet

ser visst ikke ut til at jeg kan få han helt for meg selv likevel :(

Hehe..Nei når en leser tråden her så får du vist ikke det allikevel..;-)

Skrevet

men hvordan går det ann å være så korka at man har intime bilder på mobilen?. Det må vel ha streifet dem at mobilen kunne bli stjålet eller mistet?. Og konsekvensene det får når en er kjendis..

Jeg har også intime bilder på mobilen.

Men så er ikke jeg kjendis da.

;-P

Skrevet

Nå må du jammen snart se til å falle for Seimen. _Den_ stemma og _det_ blikket? Jeg skjønner ikke at du greier å la være ...

Har du forresten sett alle episodene?

Skrevet

Nå må du jammen snart se til å falle for Seimen. _Den_ stemma og _det_ blikket? Jeg skjønner ikke at du greier å la være ...

Har du forresten sett alle episodene?

Heelt enig, Gyda. *S*

Han er råsexy!

Jeg har sett alle episodene av Svarte penger, hvite løgner. OG han var bra ja! Var jo til og med nakenscene i dusjen med han der, hehe. Gjett hvem som sikla. ;-)

Men - han manglet tredagersstubben i serien...han så litt for ung ut. Men - sexy var han dog. Og med tredagers og rått blikk....

Skrevet

Disse bildene nå igjen!

Jeg har fremdeles ikke sett de jeg:( Føler meg som en frik! Eneste i landet som ikke har sett de berømte mobil-bildene:(

Jeg har heller ikke sett bildene.

Men jeg er ikke spesielt interessert heller, om sant skal sies.

Skrevet

Jeg har også intime bilder på mobilen.

Men så er ikke jeg kjendis da.

;-P

Nettopp. Stor forskjell. Du har lov. (Men vær forsiktig - tenk f.eks. på barna. De kan fort begynne å "leke" med den ;).)

Men et enkelt tips kunne Kåre fått gratis av meg før han la fra seg mobilen i garderoben: Han kunne slått den av. (Ikke så lett å ha fått den på uten pin-koden ...)

Skrevet

Disse bildene nå igjen!

Jeg har fremdeles ikke sett de jeg:( Føler meg som en frik! Eneste i landet som ikke har sett de berømte mobil-bildene:(

Jeg så flyktig over dem da jeg fikk dem. Ikke så spennende. Sendte ikke e-posten videre heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...