Gå til innhold

Er det flere enn meg som synes Cåre Conradi er kjekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heelt enig, Gyda. *S*

Han er råsexy!

Jeg har sett alle episodene av Svarte penger, hvite løgner. OG han var bra ja! Var jo til og med nakenscene i dusjen med han der, hehe. Gjett hvem som sikla. ;-)

Men - han manglet tredagersstubben i serien...han så litt for ung ut. Men - sexy var han dog. Og med tredagers og rått blikk....

Dååån.

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

12

• tula

11

• Gyda

5

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nettopp. Stor forskjell. Du har lov. (Men vær forsiktig - tenk f.eks. på barna. De kan fort begynne å "leke" med den ;).)

Men et enkelt tips kunne Kåre fått gratis av meg før han la fra seg mobilen i garderoben: Han kunne slått den av. (Ikke så lett å ha fått den på uten pin-koden ...)

Foreløpig har ikke ungene vist interesse for mobilen. Men jeg får begynne å passe på når de blir større.

Kanskje det går an å lage en slags lukket mappe eller noe, hvor man må ha passord for å komme inn.?

Skrevet

Jeg syns han ser gammel og herjet ut, til bare å være tidlig i tredveåra. Han har ikke pene øyne og mangler helt en rå utstråling.

Trond Espen Seim er etter min smak, og Mads Ousdal er heller ikke verst.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå må du jammen snart se til å falle for Seimen. _Den_ stemma og _det_ blikket? Jeg skjønner ikke at du greier å la være ...

Har du forresten sett alle episodene?

Jeg har sett de fire første episodene. Og i den fjerde så kledde han av seg og hoppa i køya til Ane. Fyren har en sikleverdig kropp, jeg ser jo det. Men han har ikke noe sexy over seg, etter min mening.

Skrevet

Jeg har sett de fire første episodene. Og i den fjerde så kledde han av seg og hoppa i køya til Ane. Fyren har en sikleverdig kropp, jeg ser jo det. Men han har ikke noe sexy over seg, etter min mening.

Du burde definitivt se dusjeepisoden. ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du burde definitivt se dusjeepisoden. ;-)

Jeg kommer nok til den :-)

*Gleder meg*

Det er jo mulig at den vil endre mitt syn på ham.

Skrevet

"Det er sikkert fordi du har sett snoppen hans *flire*"

Sikkert :(

Og den slappe pølsa var ikke mye å bli sjarmert over.

Det er vel ikke så rart at en pen mann falt for deg, du er flott både utvendig og som person!

Jeg faller for pene menn, men bare om de har utstråling. Er de bare fløtepuser, så frister de ikke. Og jeg kan falle for menn som ikke (objektivt) er pene, men som har den berømte sjarmen og utstrålingen.

Den godeste Trond Espen Seim, har jeg fortsatt til gode å se noe sexy ved... Selv om han har en flott kropp.

Helt enig!

Trond E Seim er ikke mannen for meg heller. Ser ikke sjarmen der altså!

Skrevet

men hvordan går det ann å være så korka at man har intime bilder på mobilen?. Det må vel ha streifet dem at mobilen kunne bli stjålet eller mistet?. Og konsekvensene det får når en er kjendis..

Vet du?

Er hjertens enig! Det hadde aldri falt meg inn å ha slike bilder liggende på mobilen!

Da _må_ en være litt dum da;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Helt enig!

Trond E Seim er ikke mannen for meg heller. Ser ikke sjarmen der altså!

Endelig!

Så godt at du er enig med meg, jeg begynte å lure på om jeg er den eneste kvinnen i Norge som ikke har falt for Seim.

Skrevet

Jeg har også intime bilder på mobilen.

Men så er ikke jeg kjendis da.

;-P

Ja men tenk om du legger fra deg mobilen i et selskap da, og familie eller unger begynner å fikle med mobilen din når du er på do?!

Og når du kommer tilbake ser du mobilen din gå på rundgang i stua mens alle stirrer på deg;))

Skrevet

Endelig!

Så godt at du er enig med meg, jeg begynte å lure på om jeg er den eneste kvinnen i Norge som ikke har falt for Seim.

Han er jo ikke stygg eller noe, men han appellerer bare ikke til meg. Det gjør heller ikke Kåre Conradi (hverken før eller etter;O)) selv om han er en pen mann!

Skrevet

Ja men tenk om du legger fra deg mobilen i et selskap da, og familie eller unger begynner å fikle med mobilen din når du er på do?!

Og når du kommer tilbake ser du mobilen din gå på rundgang i stua mens alle stirrer på deg;))

Folk i familien min pleier ikke å fikle med hverandres mobiler.

:-)

Og dersom det nå skulle skje, så overlever jeg nok likevel. Jeg tror ihvertfall ikke de vil la det gå på rundgang.

Skrevet

Jeg syns heller ikke hun ser spes bra ut med klær, men uten er hun mer sveisen en meg i alle fall.

"Jeg syns heller ikke hun ser spes bra ut med klær, men uten er hun mer sveisen en meg i alle fall. "

Litt pussig at du valgte uttrykket "sveisen" her, for det som er det vesrte med den dama er nettop - sveisen!! (men da sagt med annet tonem! *S*)

Skrevet

Jeg syntes han var veldig kjekk da jeg første gang så han på bilde/på Tv for noen år tilbake.

Men veldig skuffelse å se han på gata i sommer - han var så lutrygget!! Og dessuten litt i minste laget for min smak.

Skrevet

Foreløpig har ikke ungene vist interesse for mobilen. Men jeg får begynne å passe på når de blir større.

Kanskje det går an å lage en slags lukket mappe eller noe, hvor man må ha passord for å komme inn.?

Ungen-E? Noe jeg har gått glipp av? ;-)

Skrevet

Folk i familien min pleier ikke å fikle med hverandres mobiler.

:-)

Og dersom det nå skulle skje, så overlever jeg nok likevel. Jeg tror ihvertfall ikke de vil la det gå på rundgang.

Det var bare et tenkt skrekk-scenario;)

Nei faren er vel størst om man mister mobilen og den havner i gale hender!

Kreepy!

Skrevet

Ungen-E? Noe jeg har gått glipp av? ;-)

Mine og dine barn. :-)

Skrevet

Kåre er absolutt kjekk. (Selv om snoppen hans ikke var spesielt å skryte av...)

Jeg skjønner ikke hva som var så galt med den snoppen jeg. En helt vanlig snopp, spør du meg:)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som var så galt med den snoppen jeg. En helt vanlig snopp, spør du meg:)

Jepp, og jeg fatter ikke hvorfor han tok akkurat det bildet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...