Gå til innhold

Alkoholproblemer i utlandet.

Anbefalte innlegg

Hei.

Idag har jeg bestemt meg for å bli avholdsmann. De siste årene har vært preget av alt for mange tragiske situasjoner i sammenheng med alkoholinntak. Jeg har skuffet og såret kjæresten min flere ganger på måter jeg ikke kan klare å forstå selv i etterkant. For et halvt år siden hadde jeg satt meg en grense at jeg ikke skulle drikke mer enn to eller tre øl på en kveld. Den grensen har jeg ikke klart å holde. Nå skjønner jeg at hvis jeg skal klare å beholde kjæresten min og den siste lille biten av selvrespekt må jeg klare å slutte helt med alkohol. Jeg ser ikke på meg selv som en alkoholiker i den forstand at jeg drikker for ofte, men i form av at jeg skifter personlighet etter noen øl. Jeg studerer i Budapest og lurer på om det er mulig å komme i kontakt med en psykolog her nede, eller via internett, eller om det finnes noen form for anonyme alkoholikere grupper på nettet eller muligens internasjonale grupper her nede. Jeg snakker ikke noe særlig ungarsk. Jeg håper jeg klarer det denne gangen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260906-alkoholproblemer-i-utlandet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...