Gå til innhold

Kan noen anbefale en god krem til tørr hud og ru hud for en tenåring?

Anbefalte innlegg

Gjest Tørr og sår hud
Skrevet

Datteren min på 15 år har tørr, rød og ru hud på kinnene. Hvilken krem kan brukes? Har prøvd vanlig fuktighetskrem og kremen Aderma vi fikk anbefalt fra apoteket. dette har ikke hjulpet. Har du et råd?

Hun er fæl til¨å sminke seg, med brunkrem og det hele i tillegg, kan det være derfor hun er plaget med dette?

Gjest prøv det
Skrevet

Spenol.

Og prøv å få henne til å være uten brunkrem og pudder en periode.

Skrevet

Oriflame har mange gode kremer til dette formålet.

sjekk siden www.oriflame.no

Gjest ChiengMai
Skrevet

Oriflame har mange gode kremer til dette formålet.

sjekk siden www.oriflame.no

Det finnes vel knapt noe mer allergifremkallende på markedet enn Oriflame. Kjenner bemerkelsesverdig mange som ikke tåler kremene deres.

Mista nikket
Skrevet

Hvis hun ikke er flink til å fjerne sminken på kvelden kan det også være en årsak.

Skrevet

http://www.rosacea.org/index.php

Hun har ikke roseacea, da? Sjekk ut disse sidene. Det høres nesten spnn ut fra det du beskriver!

Be fastlegen hennes henvise videre til en hudlege! Brunkrem og diverse hudpleieprodukter kan bare gjøre dette verre. Viktig å få en riktig diagnose!

:-)

Skrevet

Hun må være flink til å fjerne sminken i alle fall.

Ellers synes jeg A-kreme er kjempegod!

Skrevet

Det finnes vel knapt noe mer allergifremkallende på markedet enn Oriflame. Kjenner bemerkelsesverdig mange som ikke tåler kremene deres.

Da må du komme deg inn i 2007.

Der var mange flere som reagerte på produktene oriflame hadde for 20 år siden, nesten ingen nå.

Dessuten har de spesial produkter for de med sensitiv hud.

så det så

Skrevet

Minsta mi bruker Vaseline intensive care, og den har jeg og begynt med etter hvert. Synes faktisk den er vel så bra som alle de andre som er ment for ansiktet...

Ellers er Locobase god for tørr hud.

Skrevet

Body shops Jojoba daily hydrtating moisture cream fungerer bra for meg.

Og Spenol er slett ikke verst heller.

Skrevet

Kan være sminken ja. Stoffer i den hun ikke tåler. Selv har jeg atopisk hud og må bruke shampoo uten parfyme, hvis ikke blir jeg veldig rød og tørr i ansiktet. Også må jeg passe på å ikke bruke alt for varmt vann når jeg dusjer. Hvis det ikke blir bedre kan det være greit å oppsøke lege for å få en diagnose på problemet. A-creme er en veldig fin krem.

Skrevet

Ta henne med til en hudpleier, så får hun både skikkelige produkter og ordentlig veiledning om hvordan hun skal stelle huden sin. Så får dere litt tid sammen bare dere to også, og en avslappende behandling. Jeg ville valgt noen som driver med Dermalogica produkter og/eller Barbor.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da må du komme deg inn i 2007.

Der var mange flere som reagerte på produktene oriflame hadde for 20 år siden, nesten ingen nå.

Dessuten har de spesial produkter for de med sensitiv hud.

så det så

Det er ikke mer enn et halvt år sida jeg snakka med to-tre stykker som nettopp hadde kjøpt produkter fra Oriflame og hadde fått _den_ allergiske reaksjonen.

Jeg tåler heller ikke produktene deres, selv om det står 2007 på kalenderen.

Skrevet

Det er ikke mer enn et halvt år sida jeg snakka med to-tre stykker som nettopp hadde kjøpt produkter fra Oriflame og hadde fått _den_ allergiske reaksjonen.

Jeg har brukt Oriflame i 5-6 år uten en eneste reaksjon, og de gangene huden min slår seg vrang er dert bare oriflame som hjelper av det jeg har forsøkt.

Moren min selger til hele byn nesten og det er ingen av de som har klaga heller.

Skrevet

Et godt eksempel på at folk er forskjellig - heldigvis !

Jeg tåler ingenting annet _enn_ oriflame :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...