Gå til innhold

Unnvikende pf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alrune

et er akkurat det unnvikende/engstelig PF er; signerer Jente31 her men, man lengter etter kontakt med andre, men tør ikke pga at man er redd for kritikk og det å bli avvist. er der selv.

Det er forferdelig slitsomt!! Jeg sliter som f med det. Noen som kjenner til gode behandlingsmetoder? Jeg går i gruppeterapi, men syns ikke det har vært så veldig mye hjelp til nå (ca 1 år). Det går veldig greit å snakke til fremmede når jeg er småbrisen, men man kan jo ikke gå rundt beruset til enhver tid heller... :P

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260920-unnvikende-pf/#findComment-2085314
Del på andre sider

Gjest Jente31

Det er forferdelig slitsomt!! Jeg sliter som f med det. Noen som kjenner til gode behandlingsmetoder? Jeg går i gruppeterapi, men syns ikke det har vært så veldig mye hjelp til nå (ca 1 år). Det går veldig greit å snakke til fremmede når jeg er småbrisen, men man kan jo ikke gå rundt beruset til enhver tid heller... :P

Jeg hadde veldig god nytte av psykomotorisk fysioterapi. (PS jeg er ikke utredet enda, men har mistanker om at dette kan være noe jeg også lider av)

Til å begynne med hadde jeg store problemer med å la fysioterapeuten ta på meg. Jeg får problemer/angst om noen gjør det.

Etter hvert slappa jeg mer av og fikk etterhvert også litt tillit til henne. Hun ga meg selvtillit. Noe som gjorde det lettere å omgås folk. VAr ikke så anspent, liksom..

Men dette er noe som tar tid. (Jeg gikk til henne en dag i uka i 2 år). Og om jeg er helt på bærtur her, hva deg angår, og om det vil funke for deg, vet jeg ikke. Bare et tips:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/260920-unnvikende-pf/#findComment-2085363
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...