foxxiebo Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei! Jeg har veldig ofte deja vu. Det har blitt verre og verre med årene. Jeg har hatt det så lenge jeg kan huske. Nå er jeg 27 år. Men det siste året har det økt veldig. Det har blitt så mye og så kraftig at det plager meg. For hver gang jeg kommer i en situasjon takler jeg det nesten ikke fordi jeg må tenke på min deja vu. Siden jeg har opplevd situasjonen før må jeg heller tenke på om det er drøm eller ikke jeg befinner meg i og om når jeg opplevde det før og jeg får så store problemer med å konsentrere meg. Bestemmer meg ofte for å ikke gjøre noenting på en måte bare for å få hvile. Men jeg føler at det liksom bare er jeg som sliter så mye med det. Er dette teit å ta opp med legen sin? Jeg har en funksjonshemning som heter tourette syndrom. Kan det ha noe med det å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/260985-deja-vu/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.