Gå til innhold

Og så var det hudormen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gjenstridig hudorm på overleppa. Har prøvd å skvise den ut, uten hell. Er det noe man kan lokke den ut med? Jeg tenker på salver el likn.IKKE NOEN TULLEFORSLAG NÅ!!

Skrevet

Har du prøvd dampbad? Veldig varmt vann i håndvasken, legg et håndkle over hodet sånn at det blir tett og ha ansiktet så langt ned mot vannet som mulig.

Etterpå kan du forsiktig klemme litt. Da kan det gå.

Skrevet

Har du prøvd dampbad? Veldig varmt vann i håndvasken, legg et håndkle over hodet sånn at det blir tett og ha ansiktet så langt ned mot vannet som mulig.

Etterpå kan du forsiktig klemme litt. Da kan det gå.

Takk, skal prøve etterpå!

Skrevet

Takk, skal prøve etterpå!

Ellers skal vist bananskal trekke ting ut. Man kan smøre det på, eller plastre det på en stund/natt. Ellers skal vel litt tannkrem hjelpe kviser, og kanskje hudorm også. Sove med det over natten.

Skrevet

Kan like gjerne la den være, poren er der uansett, så om den er tom eller full har ikke så mye å si. Den synes vel nesten bedre når den er tom.. Og om en dag er talget der igjen.. Sukk..

Skrevet

Finnes sånne clear-pore-strips å få kjøpt, sikkert på Vita og sånn, de skal dra hudormer ut av nesa hvertfall. Så kanskje leppa også. Jeg har aldri prøvd slike, altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...