Gå til innhold

NHD - Remeron for søvn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til NHD, håper du kan svare på dette innlegget.

Jeg har ved tidligere anledninger brukt Remeron 15 mg for søvn, men det er en god stund siden nå.

Nå er har jeg igjen fått denne medisinen, men husker ikke hvor lang tid før leggetid den skal taes.. Jeg vet jeg får noe hangover av den, men jeg må jo sove.

Så, hvis jeg håper å sove kl 23.00, når skal jeg ta Remeron??

På forhånd, takk for svar!

Gjest en som bruker Remeron selv
Skrevet

Jeg er ikke NHD, men en med erfaring. Jeg ville tatt den kl 22 for å sove kl 23. Hvis du skal noe dagen etterpå og hangover er et problem, kl 22. Men det er vel forskjellig hvordan den virker. Jeg tar 45 mg. og kjenner effekt etter ca. 1 time. Jeg kan ta den kl 23 hvis jeg kommer sent hjem, og komme meg greit på jobben til kl 07. Da jeg er litt trett i begynnelsen, men ikke mer enn at det er forsvarlig og til å leve med. Hanoveren har kanskje blitt mindre med tiden.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Start med kl. 20. Juster deg deretter inn til den beste tiden for deg.

Skrevet

Jeg er ikke NHD, men en med erfaring. Jeg ville tatt den kl 22 for å sove kl 23. Hvis du skal noe dagen etterpå og hangover er et problem, kl 22. Men det er vel forskjellig hvordan den virker. Jeg tar 45 mg. og kjenner effekt etter ca. 1 time. Jeg kan ta den kl 23 hvis jeg kommer sent hjem, og komme meg greit på jobben til kl 07. Da jeg er litt trett i begynnelsen, men ikke mer enn at det er forsvarlig og til å leve med. Hanoveren har kanskje blitt mindre med tiden.

Takk for svar!

Jeg tok pilla kl 21 i går, og kl 21.45 begynte den å virke kan man si.. Sovna vel ca 23.30, og stod opp kl 10 i dag. Ikke så mye hangover som jeg hadde venta heldigvis ;o)

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...