Gå til innhold

tolk meldingen

Gjest litt usikker på dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skriver:

du vet jeg bare er keen på sex med deg?

Og han svarer:

ja klart jeg skjønner det, jeg er keen på det samme jeg..

Hvordan har han tolket det du skrev da?

alternativ 1. hun er kun keen på å ha sex og ikke noe mer enn sex

alterntiv 2. det er kun meg hun vil ha sex med, ingen andre

Angelica :o)
Skrevet

Jeg hadde det tolket det som han bare var ute etter sex.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hva dere har pratet om på forhånd. Umulig å svare på uten å vite noe mer.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168172349' post='3464501]

Jeg hadde det tolket det som han bare var ute etter sex.

nå er det jeg (altså jenta) som skrev den første meldingen og som mente at det bare er sex jeg vil ha. Men ble litt usikker på om han skjønte det utifra svaret jeg fikk.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hva dere har pratet om på forhånd. Umulig å svare på uten å vite noe mer.

Vi har hatt sex en gang og det var i forrige uke. Vi sender en god del meldinger og flirter mye men fra min side er det bare sex jeg vil ha. Men jeg ble litt usikker på om han skjønte det utifra svaret jeg fikk.

Angelica :o)
Skrevet

nå er det jeg (altså jenta) som skrev den første meldingen og som mente at det bare er sex jeg vil ha. Men ble litt usikker på om han skjønte det utifra svaret jeg fikk.

Det vil jeg tro han skjønte :)

Hvis du mente noe annet så måtte du ha skrevet "keen på sex med bare meg" eller noe sånt :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Det ville jeg føle umulig å "vite" svaret på.

Det er jo kun nevnt sex her, ikke når, hvor, med hvor mange.

laguna1365380434
Skrevet

Alternativ 1. Jeg hadde ikke tenkt på alt 2 engang.

Skrevet

Litt avhengig av hvordan forholdet er mellom dere ellers...

Skrevet

Vi har hatt sex en gang og det var i forrige uke. Vi sender en god del meldinger og flirter mye men fra min side er det bare sex jeg vil ha. Men jeg ble litt usikker på om han skjønte det utifra svaret jeg fikk.

Så går jeg for alt. 1.

Gjest girasol
Skrevet

Jeg tolka først setningen sånn at du er keen på sex BARE med HAM!...

Altså exclusive liksom...

Men skjønner etter å ha lest nedover her at det ikke er det du mener...

Skrevet

Alternativ 1, bare sex og ikkje noko anna, slik grammatikken er.

Men ver obs på at folk ikkje sjeldan plasserer ord slik at det går an å tolke galt også. Slik at ein blir usikker - som du er no - dersom ein i utgangspunktet kanskje hadde forventa noko anna.

Skrevet

Jeg tolka først setningen sånn at du er keen på sex BARE med HAM!...

Altså exclusive liksom...

Men skjønner etter å ha lest nedover her at det ikke er det du mener...

Nei det var ikke det jeg mente, men i ettertid ser jeg at det kan tolkes slik også og det er derfor jeg ville spørre hvordan dere ville tolket det.

Skrevet

Hehe, jeg tenkte bare sex og ikke noe emotions da jeg leste det. Tenkte ikke over at det var et alternativ før du nevnte dette.

Hva mente du da, og hva har skjedd nå? =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...