Gå til innhold

tolk meldingen

Gjest litt usikker på dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, jeg tenkte bare sex og ikke noe emotions da jeg leste det. Tenkte ikke over at det var et alternativ før du nevnte dette.

Hva mente du da, og hva har skjedd nå? =)

Vi har drevet å flirtet en god stund, også hadde vi sex forrige uke. Har en del kontakt på meldinger, men jeg vil ikke noe mer enn å ha sex så det var det jeg mente med meldingen jeg skrev.

Du tolket den altså riktig :-)

Gjest ferskentre
Skrevet

Like umulig å svare på som hvordan HAN tolket meldingen fra deg! Kan tolkes på to måter den også. BARE sex, eller bare med HAN.

Skrevet

Like umulig å svare på som hvordan HAN tolket meldingen fra deg! Kan tolkes på to måter den også. BARE sex, eller bare med HAN.

Det er jeg som skrev den første meldingen, og han skrev den den andre meldingen. Pga svaret jeg fikk ble jeg usikker på hvordan han tolket det jeg skrev.

laguna1365380434
Skrevet

På den annen side...;-P

Jeg husker engang..At jeg svarte på melding fra en gutt, om hvodan ting var mellom oss..At jeg bare hadde lyst til å henge ut med ham...Dårlig formulert selvfølgelig, men jeg mente altså at jeg IKKE ville noe mere enn å henge ut..Han tolket det som at jeg BARE ville være sammen med ham, og ingen andre.

Det var pinlig og dumt, og lærte meg å bli flinkere til å lage setninger som er utvetydige..;-)

Men fortsatt ville jeg bare tenkt alternativ 1 på din melding altså.

:-)

Skrevet

Hvis jeg bare skal dømme ut i fra den meldingen ville jeg sagt alternativ 1.

Frøken Pryd
Skrevet

Jeg ville tenkt alt. 1 utifra det du har skrevet her.

Skrevet

Utifra hva du skrev tolker jeg at du mente det samme som du skriver i alternativ 1. Og at hun sier det samme. Men om hun mener det er en annen sak. Om hun tror du kun vil ha sex, ikke noe mer, er det kanskje vanskelig for henne å uttrykke ønske om noe mer...

Men det var altså din melding som var mest uklar her, synes jeg.

Skrevet

Utifra hva du skrev tolker jeg at du mente det samme som du skriver i alternativ 1. Og at hun sier det samme. Men om hun mener det er en annen sak. Om hun tror du kun vil ha sex, ikke noe mer, er det kanskje vanskelig for henne å uttrykke ønske om noe mer...

Men det var altså din melding som var mest uklar her, synes jeg.

jeg er altså jente og det er jeg som skrev den første meldingen.

Skrevet

Jeg ville tolke det som at hun er keen på kun sex, og det samme er han. Altså ikke noe kjærlighet/forhold/følelser med hverandre. Hvorvidt man også er keen på andre sier ikke meldingen noe om synes jeg. Litt rar melding å sende vil jeg mene, hadde blitt rimelig fornærmet om noen sendte meg noe sånt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dere jenter er f... ikke friske.

Det er ikke nok med at dere analyserer svara dere får, men her sitter du på ramme alvor og analyserer ditt eget spørsmål opp og ned og i mente.

Skrevet

Skjønte det - etter hvert ;-)

Men synes altså meldingen din var uklar. Tolket det som om du _kun_ vil ha sex, ikke noe annet, og at den som svarte ville det samme.

Skrevet

Det er ikke nok med at dere analyserer svara dere får, men her sitter du på ramme alvor og analyserer ditt eget spørsmål opp og ned og i mente.

Vi blir litt bedre med åra. Men ikke så mye. ;-)

Skrevet

Hehe neida... jeg var ganske brisen da jeg sendte den meldingen igår kveld.. og idag fikk jeg litt angst for at den kunne misforstås. Jeg er nemlig kun keen på sex og ikke noe mer enn det og ser jo lett at den faktisk kunne bety det motsatte.

Skrevet

Jeg ville tolke det som at hun er keen på kun sex, og det samme er han. Altså ikke noe kjærlighet/forhold/følelser med hverandre. Hvorvidt man også er keen på andre sier ikke meldingen noe om synes jeg. Litt rar melding å sende vil jeg mene, hadde blitt rimelig fornærmet om noen sendte meg noe sånt!

kort bakgrunnshistorie er at vi har flirtet ganske mye, forrige uke hdde vi sex og igår drev vi å skrev meldinger og flirtet enda mer, så fikk jeg litt angst for at han ville noe mer enn å bare ha sex med meg, og derfor skrev jeg den meldingen.

Skrevet

Hun er klar for alternativ 1 og han er klar for alternativ 1.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe neida... jeg var ganske brisen da jeg sendte den meldingen igår kveld.. og idag fikk jeg litt angst for at den kunne misforstås. Jeg er nemlig kun keen på sex og ikke noe mer enn det og ser jo lett at den faktisk kunne bety det motsatte.

Nei, den der kan ikke misforstås, så du er helt safe.

Hans melding er også klar og tydlig.

Have fun!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...