Gå til innhold

Deltidsjobb som passer for personer med sosial fobi.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym sosial fobiker.
Skrevet

Heisann,

Jeg har lenge jobbet i en matvarebutikk, men jeg har bare fått mer og mer problemer med sosial angst og fobi. Jobben var ren tortur for meg, og straks jeg var ferdig på jobb, begynte jeg å grue meg for neste dag. Om nettene lå jeg og kaldsvettet uten å få sove pga. angst for morgendagen. Det var ikke verdt å fortsette å jobbe der.

Jeg går på skole, har jo nok problemer der, og det har seg jo slik at man skulle gjerne hatt noen ekstra kroner.

Kan noen anbefale en deltidsjobb som passer for en i begynnelsen av 20årene og ikke er ferdig utdannet, der man ikke har folk rundt seg hele tiden. Der man ikke må samhandle med et stort antall personer. Jeg er utrolig takknemlig for alle svar og tips!

Skrevet

Tenker på type jobber der man er alene det meste av tiden..vaskere, avisbud / annet type bringe / hente

Gjest .xo.xo.dhl
Skrevet

Tenker på type jobber der man er alene det meste av tiden..vaskere, avisbud / annet type bringe / hente

Jeg har hatt et par jobber med lite sosial kontakt. En totimers morgenrute på aftenposten, var ganske greit betalt, og jeg holdt meg i form. Kan anbefales, dersom du ikke har noe problem med å jobbe grytidlig morgen. Ellers har jeg også jobbet som renholder i ISS. Dritdårlig betaling, og sånn, men mange muligheter til å jobbe alene. Feks vaske barnehage etter åpningstid?

Gjest morentilfire
Skrevet

Jeg kjenner ikke deg, men jeg kjenner noen som har angst i sosiale situasjoner. De er ofte ensomme og lengtende.

Hva med å jobbe som vakt i en bomring? Her trengs det hyggelige mennesker som ikke er for påtrengende.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...